recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Længere kabel til yousee-net ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLængere kabel til yousee-net ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Emne: Længere kabel til yousee-net ?
    Sendt: 12-Marts-2010 kl. 11:21
Jeg skal bruge et længere kabel til min router (fra Yousee). Kablet fra væggen til routeren har f-stik i begge ender (skrues på)... jeg går ud fra, at jeg selv kan bikse et længere kabel sammen, men hvad skal jeg bruge - er det bare to gange f-stik (han) og et almindeling antennekabel ?
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2005
Sted: Denmark
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 11:39
ganske kort så Ja, 2 stk F-connector, et stk hunhun til at samle, X meter kabel, sat2/sat4 til modem..

alternativt http://yousee.dk/Bredbaand/Udstyr_og_opsaetning/Ekstraudstyr.aspx få sendt med posten 100,- 10m lige til at gå til.Clap
Mvh

Think-T-wice
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 11:49
Tak for dit svar Smile

Vil ikke samle det med det gamle kabel, så laver ét langt kabel... jeg havde ikke lige overvejet at kigge på deres hjemmeside, men jeg vil også gerne få det lavet her i weekenden, så må hellere ud og handle selv...
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu