recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Load tider på Blu-ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLoad tider på Blu-ray afspiller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2008 kl. 21:27

Min BD30 tar' 25 sek fra standby til ready. Loadtiderne på film er meget forskellige. Cars og Ratatouille tar' helt op til 3 min, men det er ens på alle afspillere.

Har lige stoppet Pirates 3 i, og det tog kun 35 sek for load.

Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2008 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Min BD30 tar' 25 sek fra standby til ready. Loadtiderne på film er meget forskellige. Cars og Ratatouille tar' helt op til 3 min, men det er ens på alle afspillere.

Har lige stoppet Pirates 3 i, og det tog kun 35 sek for load.

Jeg har lige opdateret min bd-30 til firmware 1.3 og det har hjulpet meget på loadtiden - F.eks Spiderman 2 var lidt langsom før, men det går rigtig hurtigt nu (har dog ikke taget tid på det). Til Kampus - HDMI stod til auto på min BD-30
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 506
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2008 kl. 07:18
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af wicca wicca skrev:

Men jeg har dog et v�sentligt krav. Nemlig load tider.

Jeg er enig i at lange load-tider er møg-irriterende - men du burde altså overveje andre væsentlige krav fx hvilke lydformater den kan decode, hvilken profil den skal have, evnen (eller manglen på samme) til dvd-afspilning. Loadtiden bør komme langt nede på listen over krav.

Jeg giver dig ret i, at billede- og lydkvalitet skal prioriteres højere. Og det bliver det også, tro mig. Men som jeg tidligere skrev, synes jeg at mange anmeldelser mangler beskrivelse af load- og opstartstider.
Derfor må jeg gå til alle jer...
Når jeg så har fået et indblik i hvor hurtig/langsom jeres afspillere er, kan jeg sammenholde det med anmeldelserne på nettet vedr. billede og lyd.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2008 kl. 14:07

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Til Kampus - HDMI stod til auto på min BD-30

Det er også default setting. Efter første update havde jeg ikke set det, men da maskinen performer optimalt i denne indstilling, bliver den der. Fantastisk billede (og lyd) på Pirates 3 som jeg så iaftes 

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu