Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
yildizhan
Bruger
Oprettet: 04-Marts-2004
Status: Offline
Point: 106
|
Emne: Loaded247.com Sendt: 31-August-2008 kl. 15:12 |
På deres Bluray udgivelser står der plays in region A.B.C. Jeg går ud fra at den også kan afspilles herhjemme med en ps3, da vi har region B (tror jeg) Men længere nede står der region 1 (US).....nu tænker jeg så om den KAN afspilles på en ps3 herhjemme eller hvad ?? Det er ret forvirrende.
Jeg har handlet med dem i mange år og købte dvd'er. Man bliver ikke taget i tolden da de sender fra England.
Har i prøvet deres Bluray film ??
På forhånd tak
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 15:16 |
Hvis en BD ikke er hhv B eller ALL, og en DVD R2 kan de ikke bruges i en PS3.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
pgrundl
Super bruger
Oprettet: 20-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 460
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 15:56 |
yildizhan skrev:
Jeg har handlet med dem i mange år og købte dvd'er. Man bliver ikke taget i tolden da de sender fra England.
|
loaded247.com hjemmeside skrev:
© Loaded247 Limited is a registered company in Jersey (UK)
|
De sender altså ikke mere fra England end Play.com gør. Hvis du ikke er blevet fanget af tolden, så er det rent held.
|
 |
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 16:14 |
pgrundl skrev:
De sender altså ikke mere fra England end Play.com gør. Hvis du ikke er blevet fanget af tolden, så er det rent held.
|
Sidst jeg bestilte noget (godt nok et stykke tid siden) kom forsendelsen fra England. Ingen CN22 formular og returadresse i England. Hvordan de præcist sniger sig uden om tolden i England skal jeg ikke kunne sige, men der bør ikke være noget problem i forhold til det danske toldvæsen og deres lejesvende hos PestDK.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
pgrundl
Super bruger
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 16:23 |
JesperLund skrev:
pgrundl skrev:
|
Sidst jeg bestilte noget (godt nok et stykke tid siden) kom forsendelsen fra England. Ingen CN22 formular og returadresse i England.
Hvordan de præcist sniger sig uden om tolden i England skal jeg ikke kunne sige, men der bør ikke være noget problem i forhold til det danske toldvæsen og deres lejesvende hos PestDK.
|
Alt på hjemmesiden peger på Jersey. Kan det tænkes, at de har lavet om, siden du sidst bestilte? Anyways, så har jeg sendt en email til deres kundeservice, hvori jeg har spurgt, hvor de sender fra. Hvis jeg tager fejl, og deres hjemmeside bare er utroligt misvisende skrevet, så beklager jeg selvfølgelig.
|
 |
JesperLund
Guld medlem
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 17:27 |
Alt kan tænkes, men der har stået Jersey hele tiden. Oprindeligt sendte de fra Jersey (2004-2005), i hvert fald R2 DVD. R1 DVD kom vist nok via UK hele tiden. Fra 2005 til 2006 (sidste ordre) har det været fra UK uanset om det var R1 eller R2. Jeg har ikke købt noget hos dem siden ultimo 2006 på grund af priserne.
Der er jo ingen fragt, så hvis du er i tvivl så køb en enkelt film og se på kuverten når den kommer. Sandsynligheden for at en enkelt film (lille brev) bliver opfanget af PestDK er meget lille...
Redigeret af JesperLund - 31-August-2008 kl. 17:27
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
Jeraun
Bruger
Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 97
|
Sendt: 01-September-2008 kl. 16:34 |
Jeg har købt DVD fra dem igennem mange år.Så hvidt jeg kan huske så kommer det an på om man køber fra .com eller co.uk.Det har været sådan at deres R2 dvd bliver sendt fra Jersey(De bliver nappet af PestDk"(HAR Prøvet) og deres R1 kommer fra Canada.Min sidste ordre er fra 26/7 2007.Det var 300 på hd dvd.Den kom fra Canada.Om det stadig er sådan vil jeg ikke spille klog,men det er bare at prøve og håbe på det bedste.
|
Jeraun
|
 |
pgrundl
Super bruger
|
Sendt: 01-September-2008 kl. 19:08 |
De svarede (næsten) på mit spørgsmål:
Loaded247.com skrev:
You will not get any customs charges. we havnt had any in years
Kind Regards
Loaded247 Ltd
|
Det svar læser jeg altså som Jersey (Canada er jo også toldpligtig, for den sags skyld).
|
 |
JesperLund
Guld medlem
|
Sendt: 01-September-2008 kl. 22:54 |
pgrundl skrev:
et svar læser jeg altså som Jersey (Canada er jo også toldpligtig, for den sags skyld). |
Jersey er ligeså toldpligtig som Canada og Afghanistan.
|
|
 |