|
Lodning af banastik. Et par spm. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Da jeg ville have mulighed for at flytte rundt på mine kabler, købte jeg disse:
http://www.ebay.de/itm/Nakamichi-Bananenstecker-HIGH-END-Bananas-f-Kabel-24K-vergoldet-in-schwarz-rot-/161295188381?var=&hash=item258df1419d De var rimelig billige og det har virket fint. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
|
På dine nuværende stik? Klaus |
||
![]() |
||
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
|
Ja på mine nuværende stik. Men indrømmet jeg gætter mig til at det er en god løsning, jeg ved det ikke. Måske lodning ikke er en god løsning på de bananstik jeg har, men kun krympeflex. Et eller andet skal der gøres ved dem
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
|
Du skal ikke gøre noget ved dem du har. De er perfekte som de er. At putte blødt loddetin ind vil gøre kontaktfladen ringere, du kan ikke lodde på dem uden at skulle bruge en forfærdentlig masse varme (der vil smelte isoleringen på dine kabler) og krympeflex vil kun gøre det besværligt for dig.
Med andre ord: de stik du har nu, er perfekte til den måde de er monteret. Vil du have nogle der er loddet og med krympeflex, så køb nogle der er beregnet til det. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |