|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Hej Det skal jo ende i Sonos som ser sådan ud på bagsiden? |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
![]() Ét stik til hver højtaler. Tilslut "+" til det midterste ben (øverst til venstre), og "-" til den tap som stikker ud til siden (nederst til venstre). Men hvorfor bruge phonostik, som kan forvekles, i stedet for Banan-stik (http://el-supply.dk/?Gid=565&VNr=5106RØD)
Redigeret af michael9000 - 13-August-2011 kl. 02:27 |
|
![]() |
|
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Hej alle,
Jeg er ikke ret stærk i det her, så bær over med mig :) Jeg har hængt et par højtalere op i stuen, og trukket kablet skjult, og nu vil jeg gerne lave en vægdåse med phono stik Kabel er noget hvidt 2 leder, a la det her: ![]() Så nu har jeg 2 ledninger hængende: Så har jeg købt en blinddæksen 1.5 som passer til min panel underlag. Tanken var så er bore ud til 4 stk Phono stik og lave en forstørret udgave af denne: http://www.billigvvs.dk/El-artikler-Lauritz-Knudsen-LK-Opus(R)-66-materiel-Audio-udtag--Lk-Fuga-audioudtag-phono-3,8-mm-2-pol-T1-4-stik-for-lodning-hvid-410073.html Så kommer min udfordring ? der er jo 2 dele i sådan et phono stik, det med det lille hul i som stikker lige ud og så den som jeg tror er stel ? Hvordan monterer jeg mine kabler ? Lodder jeg bare et rødt på den ene og et sort stik på den anden for hvert kabel ? Hvad med stel ? Det skal ende i min ZP120 (Sonos) Håber I har et godt svar Mvh Dovenlas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |