Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
ThomasAndersen
Ny bruger
Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
|
Sendt: 12-Januar-2010 kl. 20:27 |
Vi har idag fået vores 42" PX-70 tilbage fra reparation med et nyt panel, så det kostede ikke noget til trods for at fjernsynet var 2,5 år gammelt. De hentede tv'et tirsdag d. 5. januar og vi fik det tilbage idag, så vi har kun været uden fjernsyn i en uge. Det er simpelthen super service fra service centeret i Pandrup og Panasonic. Tak for det.
|
|
FilmSalgFreak
Super bruger
Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 487
|
Sendt: 13-Januar-2010 kl. 12:13 |
Nu må jeg hellere lige skrive om mine oplevelser med rep. af panasonic også.
Købte mit første Pana hos El-mutanten i 2004. I 2005 gik det kold. El-giganten kom og hentede det 2 dage efter jeg ringede til kundeservice. 2 uger efter leverede de det igen (og det virkede), uden beregning.
Købte senere en PV70 hos Tapeconnection i KBH. Efter 2 års tid, fik det de berømte lodrette streger. Jeg var imellemtiden flyttet til Århus og ringede derfor til Tapeconnection i byen. Jeg kunne sende det på deres regning eller selv levere det. Det var nemmest selv at køre ned med det.
Efter nogle dage fik jeg en mail fra Tapeconnection hvori der stod at det ikke kunne betale sig at reparere mit PV70, men at jeg kvit og frit kunne komme og hente et PX80 i deres butik. Det gjorde jeg samme dag.
Til sidst skal Panasonic Center i Århus (PP Radio) også have ros. Jeg ville prøve noget større og Full HD, så jeg ringede til Jess for at høre om han kunne lave en god pris på et 50" Full HD pana. Det kunne han.
Dagen efter kom han ud med TV'et. Han tilbød at tilslutte det, men jeg ville selv. Da jeg havde haft det i nogle uger blev larmen fra de 4 blæsere for meget og jeg fortrød købet. Jess kom dagen efter og hentede det samtidig med han afleverede et 42" PX80 istedet og gav mig en tilgodeseddel på resten. Og så brugte han lige 15 min. på at vise mig lidt features på PX80 modellen.
Det er fanme service så det kan mærkes!
|
|
tasmu
Ny bruger
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
|
Sendt: 22-Februar-2010 kl. 17:12 |
Jeg vil her lige fortælle om min oplevelse af Panasonic service og Service center gruppen. Jeg købte for 3 år siden en Pana TH-37PV60E. Har stort set været tilfreds med den indtil nov. 2009. Da begyndte det med de lodrette striber i skærmen og jeg ærgrede mig over det. Her på forummet læste jeg så om de sager hvor Panasonic havde udbedret skærmen på garantien. Herefter kontaktede jeg min forhandler som meldte at der ikke var noget at gøre, jeg skrev herefter til Servicecenter Gr. som sendte min mail videre til Panasonic. Resultatet blev efter lidt mailen frem og tilbage at skærmen blev hentet her på addressen og repareret på Panasonics regning af Servicecenter Gr. Det tog 12 dag inkl. transport tid . Nu hænger den tilbage på væggen uden striber. Det kalder jeg SERVICE. Valget bliver nok også næste gang et Pana.
|
|
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
|
Sendt: 22-Februar-2010 kl. 18:01 |
Det er godt nok kanon god service ....
MVH
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Steen F.
Guld medlem
Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 557
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 03:28 |
Det lyder til at være en konstruktionsfejl i apparaterne, og så skal Panasonic vel også rette det? Der er vel noget der hedder produktansvar? Ligesom Toyota og deres speedere. Man kan som fabrikant ikke bare løbe fra sit ansvar, hvis produktet ikke lever op til det som burde kunne forventes af det pågældendde produkt. Bare en tanke...
Men er der nogen der ved, om det kun er PX-70 mv. den er gal med? Eller om nyere G10/X10-modeller også har den fejl med de lodrette fejl-pixels?
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 07:05 |
Det er KUN PX-/PV-70 serien som er ramt. Ingen af de efterfølgende serier har det...
M.v.h.
|
|
BusaK9
Junior bruger
Oprettet: 31-December-2009
Status: Offline
Point: 20
|
Sendt: 18-Juli-2010 kl. 22:49 |
Ja, jeg skulle bare lige flytte min 42" Panasonic 50 cm og så fik jeg også en lodret stribe. Nu er det sådan at jeg har en forsikring som dækker fejl på fx en sådan skærm, men der står med små bogstaver i forsikringsbetingelserne, at pixelfejl ikke dækkes. Men er en sådan stribe på skærmen pixelfejl ?
|
|
BusaK9
Junior bruger
Oprettet: 31-December-2009
Status: Offline
Point: 20
|
Sendt: 18-Juli-2010 kl. 22:50 |
h
Redigeret af BusaK9 - 18-Juli-2010 kl. 22:52
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
|
Sendt: 18-Juli-2010 kl. 22:58 |
BusaK9 skrev:
Ja, jeg skulle bare lige flytte min 42" Panasonic 50 cm og så fik jeg også en lodret stribe.
Nu er det sådan at jeg har en forsikring som dækker fejl på fx en sådan skærm, men der står med små bogstaver i forsikringsbetingelserne, at pixelfejl ikke dækkes. Men er en sådan stribe på skærmen pixelfejl ? |
Så er det i det mindste en pokkers masse pixel du har fået fejl i. Det findes forskellige definitioner på fabrikanteres pixelfejl, men en lodret stribe falder ikke normalt ind under begrebet pixelfejl - altså med mindre at dit forskifringsselskab er overordentlige kreative, og opfinder noget helt nyt
I øvrigt skyldes en stribe en helt anden fejl end pixelfejl
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bilet
Ny bruger
Oprettet: 27-September-2011
Status: Offline
Point: 6
|
Sendt: 27-September-2011 kl. 21:24 |
Jeg vil gerne rose Panasonic for at stå ved deres produkter. Jeg har lige haft den kendte fejl med en lodret stribe i min 42" plasma, som er købt for 4½ år siden. Panasonic tilbød med det samme at undersøge apparatet - transport og undersøgelse uden omkostninger for mig. Hurtigt derefter indvilgede Panasonic i, at bekoste en udbedring af fejlen, selvom garantiperioden for længst er udløbet.
Selvom jeg egentlig burde være irriteret over, at en dyr plasmaskærm får en fejl efter kun 4½ år, så har producentens/importørens reaktion nu gjort, at jeg blot er endnu mere positiv overfor firmaet og dets produkter.
|
|
folp
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
|
Sendt: 28-September-2011 kl. 11:03 |
Jeg havde også den fejl i mit 42 pana pv ,for en lille måned siden, men her måtte jeg kontakte mit forsikringsselskab,det blev dømt totalskadet, hvis jeg ikke havde haft udvidet dækning,havde jeg ikke fået en krone, Panasonic centret jeg ringede til, tilbød ingenting.
Redigeret af folp - 28-September-2011 kl. 11:04
|
MVH Frank Pedersen
|
|