Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
beauville
Guld medlem
Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
|
Sendt: 08-November-2007 kl. 16:28 |
Jeg synes nu også du skulle stikke piben ind.
Du har været uheldig med et enkelt produkt, og nu bliver den lavet under garanti, ergo systemet har i dette tilfælde virket..
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody'
|
|
fumper
Guld medlem
Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
|
Sendt: 08-November-2007 kl. 16:49 |
Nu bliver det sagt på en meget udiplomatisk måde tidligere i tråden.
Jeg tror ikke du endnu skal bekymre dig om en mandags model, hvis det var en sådan ville jeg da umiddelbart tro at det havde manifesteret sig i flere fejl end den enkle, at der er andre der har oplevet et lignende problem er vel blot et udtryk for at Panasonic, ligesom alle andre producenter, ind imellem løber ind i en fejlproduktion af nogen af deres komponenter, om det er en stor eller en lille komponent der fejler, er vel for så vidt ligemeget, som jeg ser det, skal man være usandsynligt uheldig for at løbe i et produkt med flere defekte komponenter.
Så koldt vand i blodet, du skal nok få dit tv tilbage i fin stil, det er jeg sikker på
Derudover, så vil jeg næsten garantere at sælger og leverandør, vil kæmpe med næb og kløer for at undgå at ophæve købet, og det er de i deres gode ret til, der står nemlig OGSÅ i købeloven at sælger har ret til at forsøge at udbedre fejlen "indenfor rimelig tid" hvadend det så indebærer... det er lidt en vurderingssag
Mvh Ole
|
|
Puma
Guld medlem
Oprettet: 05-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 596
|
Sendt: 14-November-2007 kl. 17:25 |
Hej
På trods af frygten for endnu et verbalt udbrud fra ovenstående...,.skal jeg blot sige der ikke er sket noget i denne uge med hensyn til reparation af min fladskærm den står åbenbart stadig over hos Powermill i Køge og samler støv, mens de venter på reservedele.
Jeg må desværre konstatere at powermilll / panasonic ikke lever op til det jeg vil betrage som effektiv afhjælpning af kundereklamationer, hvilket bla. omfatter løbende information til kunden om status på afhjælpningen.
Man kan kun glæde sig over at Powermill / Panasonic ikke har ansvaret for at holde min bil kørende.....for vi kan nærmest foretage en total opbygning af en nyere personbil som forsikringsselskabet af en eller anden årsag ønsker genopbygget istedet for en udbetaling til ejeren, på den samme tid som powermill har haft min fladskærm i deres varetægt.
Noget tyder på, at Panasonic ikke som producent fortager årlig evalueringer af deres leverandører af reparationer, hvilket er helt alm, inden for en række andre brancher....med det formål. at skabe størst mulig kundetilfredshed og loyalitet over for det pågældende produkt
Som en klog gammel kvalitetsguru en gang har udtalt...
"Det er i forbindelse med håndtering af reklamationer man får klarhed over leverandørens sande formåen"
Redigeret af Puma - 14-November-2007 kl. 17:59
|
|
jhauerslev
Bruger
Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
|
Sendt: 14-November-2007 kl. 21:28 |
Slap dog af? Er det første gang du står med et defekt produkt eller hvad? Min px70 42" virker upåklageligt, og deres px70-serie har fået MEGEN ros herinde! Husk det!
At du så er uheldig at få et dårligt panel, det er da ikke panasonics skyld- du har nok også selv nosset i det før
Og mht reperation - det er da ikke panasonic der vælger værksted, det er afhængigt af hvem sælgeren outsourcer sit værksted til.. Det er jo ikke første gang der er problemer med powermill, det kunne jo være at det netop er dit reservedels-panel der står og samler støv i køge
|
|
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
|
Sendt: 14-November-2007 kl. 22:52 |
jeg sniiiger mig lige forbi tomater og andet kasteskydts - og går videre til næste tråd.
|
|
akerman
Bruger
Oprettet: 20-August-2007
Status: Offline
Point: 55
|
Sendt: 15-November-2007 kl. 09:03 |
Desværre er det sådan at mange af de store er begyndt at bruge andenrangs service-værksteder. IBM bruger servicegruppen (crap) og Panasonics forhandlere bruger powermill (crap).
Det må jo hænge sammen med priserne - og igen grunden til at vi kan få skærmene billigt. Hvis det skal ændres bliver vi nødt til at lade være med at købe panasonic næste gang - men jeg tvivler på det kommer til at ske, når man har haft sit tv i 5 år glemmer man jo lidt hvor ringe servicen egentlig var dengang man brugte det.
|
|
jimmil
Ny bruger
Oprettet: 15-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
|
Sendt: 15-November-2007 kl. 18:53 |
Hvorfor Fanden brokker folk sig over service værkstedet, har i ikke fattet at der er bestilt en reservedel til mandens app. så kan Powermill vel ikke gøre mere før den er kommet hjem.
|
|
jhauerslev
Bruger
Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
|
Sendt: 15-November-2007 kl. 21:06 |
jimmil skrev:
Hvorfor Fanden brokker folk sig over service værkstedet, har i ikke fattet at der er bestilt en reservedel til mandens app. så kan Powermill vel ikke gøre mere før den er kommet hjem. |
Hvad er det du ikke selv har fattet af at powermill ikke lige er de hurtigste knallerter på havnen?
...
Og akerman - jeg får nu mit repareret hos elgigantens serviceværksted hvis der da går noget galt (da jeg købte det ved deres netbutik, og ja, det bliver endda afhentet) - sidst jeg havde noget inde ved dem gik der kun 10 dage :)
|
|
Cenobite
Ny bruger
Oprettet: 16-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
|
Sendt: 16-November-2007 kl. 07:41 |
Jeg ved godt det er frusterende når ens kære plasmaskærm til mange penge går i stykker. Men, det gør ikke at du står forrest i køen når apparatet kommer ind på værkstedet, det følger flowet ligesom alle de andre produkter der står og venter. At skyde skylden på powermill, eller hvilket som heslt andet værksted for den sags skyld, fordi en bestilt reservedel ikke er kommet endnu, er temmelig unfair. Når delen er bestilt er der intet at gøre indtil leverandøren nosser sig sammen og sender det. Og det varierer meget mellem de forskellige leverandører. Tro mig, jeg sidder selv på værksted, og har gentagende gange siddet med en sur kunde i telefonen som nægter at forstå jeg ikke kan speed'e leveringstiden op. Så du må væbne dig med lidt tålmodig, for som de andre også siger, skal du nok få dit apparat igen.
|
|
jimmil
Ny bruger
Oprettet: 15-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
|
Sendt: 16-November-2007 kl. 07:44 |
jhauerslev skrev:
jimmil skrev:
Hvorfor Fanden brokker folk sig over service værkstedet, har i ikke fattet at der er bestilt en reservedel til mandens app. så kan Powermill vel ikke gøre mere før den er kommet hjem. |
Hvad er det du ikke selv har fattet af at powermill ikke lige er de hurtigste knallerter på havnen?
...
Og akerman - jeg får nu mit repareret hos elgigantens serviceværksted hvis der da går noget galt (da jeg købte det ved deres netbutik, og ja, det bliver endda afhentet) - sidst jeg havde noget inde ved dem gik der kun 10 dage :) |
Så du siger altså at Powermill er lang tid om deres reperationer, men samtidlig at Elgigantens service værksted er hurtige til det. Nu er det jo sådan at det er Powermill der reparerer for Elgiganten så hvor er det lige du vil hen med det? Iøvrigt er Panasonic typisk et sted imellem 3uger og 2 måneder om at levere deres plasma paneler, så jeg mener på ingen måde det kan være Powermills skyld.
|
|
akerman
Bruger
Oprettet: 20-August-2007
Status: Offline
Point: 55
|
Sendt: 16-November-2007 kl. 08:34 |
Cenobite skrev:
Tro mig, jeg sidder selv på værksted, og har gentagende gange siddet med en sur kunde i telefonen som nægter at forstå jeg ikke kan speed'e leveringstiden op.
|
Så kan man jo rykke leverandøren - eller finde en anden. Derudover så kan man også sørge for at informere kunden hele tiden - så går det ofte lettere. Jeg vil simpelthen ikke tro på, at det ikke skulle være muligt at lave et velfungerende serviceværksted i dagens danmark, hvis man fik alle midler stillet til rådighed. jimmi: Du sq vel ikke arbejde ved powermill? :)
|
|
jimmil
Ny bruger
Oprettet: 15-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
|
Sendt: 16-November-2007 kl. 09:00 |
Man kan jo ikke finde en anden leverandør når det er Panasonic der betaler for reperationen, så vil de jo ikke gå med til at man får reservedelene fra andre end dem selv. og jeg arbejder ikke i Powermill Køge men i en anden del af koncernen
|
|