recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loewe Gallery i Hillerød er nu lukket.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loewe Gallery i Hillerød er nu lukket.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Loewe Gallery i Hillerød er nu lukket.
    Sendt: 20-April-2015 kl. 18:53

Loewe Gallery i Hillerød er nu lukket. Confused

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5921&zoneid=5

Redigeret af Peter Pan - 20-April-2015 kl. 18:53
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Morton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2012
Sted: Hillerød
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 20:11
Og hvor har du fundet den info ?
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 20:39
Morten, efter som der står du bor i Hillerød syntes jeg du skulle tage ned og kigge med egne øjne.. jeg er gået lige forbi i dag, og kan ærligt sige at butikken os så sådan ud for godt en måned siden, lukket og totalt ryddet for inventar! ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 21:01
Ja jeg så det først idag, har ikke været nede i den ende af byen længe.
Jeg blev meget overrasket og googlede på Hillerød Posten, men fandt
intet. Som bysbarn vil jeg gerne vide lidt mere. Har en af jer viden om
hvad og hvorfor. ?

Mvh. Peter Pan.

PS. Vores lokale Bang & Olufsen center lukker den 1 Maj 2015.

Forstår ikke man taler så meget om opsving i TV avisen.  Disapprove
Til top
Morton Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2012
Sted: Hillerød
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 21:07
Nu ved jeg ikke lige hvem Morten er..men hvis det er mig du mener, ja så har jeg heller ikke været i den ende af byen længe...muffe : bor du i Hillerød?
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 21:34
Opsvinget er vel kun en mediedarling. Hvis man måler på bnp, så har vi en lille vækst, men den er kunstig skabt af to ting; motorvejsbyggeri og aktieboomet. Begge dele noget der forhåbentlig snart får en ende og voilá; så er vi i recession igen :-)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 21:50
Det går fremad! Der ansættes igen rundt omkring. Og mine kunder lægger større ordrer end tidligere...

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19816
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2015 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af Tweaky Tweaky skrev:

Opsvinget er vel kun en mediedarling.

Det er ikke det vi oplever ude i industrien. Her skubbes der gang i de projekter der har hængt siden krisen begyndte. Det begyndte allerede for næsten 2 år siden, ved en virksomhed der lever af at lave beskyttelse til transport i containere. De fik folk ind til skift nummer to.
Det vil sige at dengang var der stigning i skibstrafikken og flere og flere produktionsvirksomheder udvider deres kapacitet og har investeringslyst til nyt udstyr.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 05:06
Jeg tror det meget afhængig af branche. Bnp er steget med 0,5 % i det seneste kvartal og i sidste år gik væksttallene næsten i nul.

For en uge siden fortalte de på P1, at flere rederier lagde skibe op og satte farten ned på de sejlende skibe for at minimerer udgifterne.

I samme uge fik vi beskeden om flere slagteri-fyringer og i går blev det bekendtgjort at snapsefabrikken i Aalborg lukker. Butikkerne har virkelig hårde tider, da nethandel stiger i ekstreme grader. Til gengæld booster det så ved PostDanmark der har proklameret lørdagsomdeling på pakker igen.

Så danskerne er begyndt at bruge penge igen, men det er en forsvindende lille del af det der reelt tilfalder Danmark.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 05:52
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Ja jeg så det først idag, har ikke været nede i den ende af byen længe.
Jeg blev meget overrasket og googlede på Hillerød Posten, men fandt
intet. Som bysbarn vil jeg gerne vide lidt mere. Har en af jer viden om
hvad og hvorfor. ?

Mvh. Peter Pan.

PS. Vores lokale Bang & Olufsen center lukker den 1 Maj 2015.

Forstår ikke man taler så meget om opsving i TV avisen.  Disapprove
Holder de udsalg dernede? Går nemlig med tanker om et sæt H6 til musik på farten..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 08:55

Hej Nagash

Jeg har sendt dig en privat post.

Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu