|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T Nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2005 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 28-September-2005 kl. 17:23 |
Hejsa Har i ca. 10 år haft en loewe Arcada, men vil have den skiftet ud med en fladskærm. Har forhørt mig ang. en 37" de har hos hifiklubben. De siger at der er en ny model på vej, som kommer til danmark i løbet af ca 3 uger. Er der nogen af jer der har hørt noget om den.. og er der overhovedet nogen der har erfaringer med Loewe lcd. Mvh |
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Hej T Nielsen Der er en anden tråd der sikkert vil være interessant for dig: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6658&K W=modulator+loewe hilsen Shovel |
|
![]() |
|
T Nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2005 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Tusind tak for linket.. Da prisen på Loewe er lidt pebret, håbede jeg på at nogen havde erfaringer med den. For en ting er tal på papir, en anden ting er hvordan den er at se på
Mvh |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Her er nogle test af 32" LCD ugaven Loewe Xelos A 32:
http://www.testberichte.de/test/produkt_tests_loewe_xelos_a_ 32_p49113.html |
|
![]() |
|
AndersG ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Jeg var nede og se Loewe Xelos A32 i Hifiklubben og det er flot design
og har gode features, men billedet var simpelthen for dårligt i forhold
til prisen. Det så ellers perfekt ud når jeg læste specs. Jeg forhørte
mig om det var pga. dårlig kabling eller lign. men ak, ifølge sælgeren,
så var de heller ikke imponeret iforhold til Loewes normale
billedkvalitet fundet på deres andre produkter. Billedet lignede noget
der var ført over et langt uskærmet kabel. Når man "tvang" "det må du
ikke" symbolet på deres dvdafspiller frem var det en grim fuzzy looking
rød kasse og ikke et rundt forbudt skilt
![]() Men så igen jeg har købt et Samsung som fik en rigtig dårlig anmeldelse i et blad og jeg er meget uforstående overfor anmeldelsen. Så se det selv, det er dine øjne der skal kikke på det fremover. Anders |
|
![]() |
|
Pholms ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Det var sjovt som man kan være forskellige. jeg havde et kanon indtryk af Loewe i de HK butikker, jeg så den I, hvor jeg til gengæld ikke er synderligt imponeret af Samsungen. Mangler dybde i billedet efter min mening (sjovt med dybde på en flad ;-))
|
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu må vi se.. Har lige bestilt en loewe individual. /Thorkild |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |