recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loewe ved brug af stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLoewe ved brug af stofa

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Emne: Loewe ved brug af stofa
    Sendt: 13-Maj-2007 kl. 12:56
Jeg har kastet nogle kr. i dette kanon tv: Loewe compose 46" med indbygget DVB C, og kortlæser ja hele skidtet faktisk. Det står som en drøm, men har div. små problemer med Stofa's digitale spejl såsom manglende tekst på Canal + kanaler, på discovery HD står teksten til venstre midt på skærmen f.eks og ikke ligeså velfungende EPG som på samsung boksen. Så hvis nogen har nogle gode ideer til hva der kan være årsag ville jeg blive glad
Til top
calo2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2006
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2007 kl. 23:01
Kan ikke hjælpe dig med overstående problem?-men du kunne måske kontakte stedet du har købt det, hvis du ikke har gjort det?

Ville endeligt hører om du ikke postede nogle billeder af TVét i brug og postede det i tråden der kører  med  vis  de tv i brug eller sådan noget...
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2007 kl. 20:21

Oprindeligt skrevet af calo2 calo2 skrev:

Kan ikke hjælpe dig med overstående problem?-men du kunne måske kontakte stedet du har købt det, hvis du ikke har gjort det?

Ville endeligt hører om du ikke postede nogle billeder af TVét i brug og postede det i tråden der kører  med  vis  de tv i brug eller sådan noget...

Det vil jeg da gøre engang i næste uge

Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1231
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 08:52

Hej Pjoska

Jeg er selv i markedet for et Loewe Individual Compose. Lækkert tv og fantastisk billede. For mig er det et must at EPG'en fungerer perfekt, så betjeningen af den indbyggede harddisk bliver så bekvem som muligt. I den butik, hvor jeg fik det demonstreret, kunne de oplyse, at der er problemer med EPG'en i det nye HD chassis (det virker perfekt på et almindeligt Individual). Loewe arbejder på sagen, og det er noget der vil blive rettet via en softwareopdatering - så hold dig i kontakt med din forhandler. Har du dit tv stående eller hængende på væggen. Jeg er meget interesseret i hvor besværligt det er at bruge det indbyggede USB stik, hvis tv'et hænger på væggen.

Hilsen

Søren

Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Har du dit tv stående eller hængende på væggen. Jeg er meget interesseret i hvor besværligt det er at bruge det indbyggede USB stik, hvis tv'et hænger på væggen.

Hilsen

Søren

Jeg har hængt mit op på væggen, og det er ikke nemt og komme til usb stikket, men en sagde til mig jeg kunne tilslutte en multikortlæser og så have den stående, eller et usb forlængerkabel som man lige kan putte bagved.

nu har jeg set på tv.et nogle dage nu og hold da mund for et tv, du kan glæde dig hvis du køber et sådan

Til top
fauken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Maj-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2007 kl. 21:58

Med hensyn til software opdatering har jeg læst på http://www.hifi-forum.de at der netop er kommet en større (2.1.0 für Ch. 2700 TVs.) - der er også lagt ud som download i tråden på den tyske side (omkring side 92/93!):

Thema: LOEWE. Full HD [Geräte.Technik.Funktionen]

Neu ist:

Auro
- Unterstützung von Auro über L-Link.

EPG
- Assistent für “Erste Inbetriebnahme” auch bei Radio EPG.
- Der Sender der in der EPG Liste ausgewählten Sendung wird jetzt automatisch in den Filter „Sender“ im Kopf des EPG übernommen.
- Das seitenweise Springen mit den P+/P- Tasten funktionieren jetzt auch bei aktivem Filtermodus.

HDR
- Bei Programmwechsel und aktivem Timeshift-Betrieb erscheint zunächst eine Sicherheitsabfrage, ob der Programmwechsel durchgeführt werden soll, da der Timeshift-Buffer dann gelöscht wird.
- Aufnahmen in HDTV (MPEG 4) sowie Aufnahmen von Pay-TV Sendern werden auf der Festplatte verschlüsselt abgespeichert.

OSD
- Neuer OSD Punkt für die Wiederherstellung gelöschter Programme.
- Beim automatischen Suchlauf kann die Option „auch verschlüsselte Programme suchen“ gewählt werden, unabhängig davon, ob ein CAM im Gerät ist.
- Teletext newsflash: Ein Hinweis erscheint, wenn ein automatischer Programmwechsel vorgenommen wird.
- Neuer OSD Punkt für die Auswahl von 2-Ton Sendungen im Lautstärkemenü.
- <</>> Tasten können in der Programmliste zum springen zwischen den einzelnen Empfangsblöcken verwendet werden (Analog > DVB-C > DVB-S > Analog usw.).
- Implementierung eines neuen ASSIST+ Menüs.

Text
- Griechisch wurde als zusätzliche Sprache in das Menü „DVB-Zeichensatz“ aufgenommen.

UI
- Radio Modus: Die Taste “Radio” hebt jetzt auch den Ton-Mute auf und schaltet den Bildschirm ein.

Video
- Implementierung der umgebungslichtabhängigen Kontrastregelung (Optical Power Control – OPC). Diese muss im Bild-Menü im Punkt “Automatische Dimmung” aktiviert werden.

Mvh.

Jens

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu