|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 04-Juli-2007 kl. 08:50 |
Hej. Jeg skal have en fladskærm i mit soveværelse. Mit problem er, at pladsen kun er til at skærmen skal op oven på et skab. Der er for langt til at kunne monterer det på væggen og så via en teleskop arm at trække det ud til der hvor det skal være. Mit spørgsmål er så: Kan man få et loft beslag til et 23" LCD, hvor man selv kan bestemme vinklen det skal slås ud i? (Har nemlig kun set et hvor det enten er helt lukket eller helt åbent. Hilsen Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hejsa Tænkte om ikke dette loft beslag kunne klare din opgave. http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=375&sub=167& amp;page=1 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Hej Det har jeg også selv kigget på, men har som sagt kun 37 cm. at gøre godt med vertikalt, så hvis min. er 50 cm. på dette beslag går det ikke, ved dog ikke om man kan få det i kortere længder. Redigeret af Basknudsen - 04-Juli-2007 kl. 11:48 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |