recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loftbeslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLoftbeslag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Emne: Loftbeslag
    Sendt: 04-Juli-2007 kl. 08:50

Hej.

Jeg skal have en fladskærm i mit soveværelse. Mit problem er, at pladsen kun er til at skærmen skal op oven på et skab. Der er for langt til at kunne monterer det på væggen og så via en teleskop arm at trække det ud til der hvor det skal være.

Mit spørgsmål er så:

Kan man få et loft beslag til et 23" LCD, hvor man selv kan bestemme vinklen det skal slås ud i? (Har nemlig kun set et hvor det enten er helt lukket eller helt åbent.

Hilsen Lasse

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2007 kl. 11:04

Hejsa

Tænkte om ikke dette loft beslag kunne klare din opgave.

http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=375&sub=167& amp;page=1

Hilsen Don P.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2007 kl. 11:48

Hej

Det har jeg også selv kigget på, men har som sagt kun 37 cm. at gøre godt med vertikalt, så hvis min. er 50 cm. på dette beslag går det ikke, ved dog ikke om man kan få det i kortere længder.

Redigeret af Basknudsen - 04-Juli-2007 kl. 11:48
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu