|
Lofthøjttalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2016 kl. 17:51 |
Hej
Da jeg har alle lofter og isolering nede (fladt tag) Påtænker jeg at installere højttalere i loftet på badeværelse og har kigget lidt på bose men jeg ved ikke hvilken model er der nogle her der kender til dem? Samtidig tænker jeg om den ene kan opsættes i brusekabinen men er det en speciel vandtæt model der skal bruges der? Håber I har et forslag til mærke og model Mvh Carsten |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor lige Bose ?
Der findes rigtig mange loft højttalere. Og de fleste kan nok tåle bademiljø. Ellers kan du måske bruge bil enheder. De er beregnet til lidt af hvert. |
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Bose var bare dem jeg så først og så kender jeg mærket. Men ved ellers ikke noget om indbygningshøjttalere. Håber der er nogle her der kan give nogle anbefalinger
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Kan ikke lige hjælpe dig med mærker og modeller, men surround i badeværelset - respekt!!
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
miko ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2011 Sted: Nuuk Status: Offline Point: 39 |
https://tapeconnection.dk/product/monitor-audio-ct265fx-4295/
Den ser da fornuftig ud! |
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/indbygnings--udendorshojttalere/bowers--wilkins-marine-8-indbygningshojttaler/?gclid=CP-z76GghtECFRxeGQodLGkLtQ
B&W har også meget dyrere indbygningshøjttalere. https://www.hifiklubben.dk/sog/?Query=indbygningsh%C3%B8jttaler Hvis det skal være billigere, ville jeg også kigge på bilhøjttalere (høj temp. + fugtighed o.s.v.). Redigeret af Totoronto - 21-December-2016 kl. 22:59 |
|
![]() |
|
Tmann ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Kender du til deres indbygningshøjtalere ? Ved du hvordan de lyder ?
|
|
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV |
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Hej
Tjek også hos Thomann Jeg har købt to stk hos dem til mit køkken her i november, som nu sidder i loftet. De er drevet af en lille forstærker med indbygget bluetooth der er gemt væg i en rørkasse. Spiller fint, og med tablet tilsluttet bruger jeg også systemet til at se tv mens jeg laver mad. Købte en model til sølle 25 EUR pr. stk, de lød lidt hule da de kom i loftet, men smed noget rockwool(eller noget der ligner) over dem i loftet og det hjalp en del. Men de har mange variationer. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du linker til ALLE loftshøjttalere fra Thomann
Redigeret af Kampus - 22-December-2016 kl. 10:30 |
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Sådan er jeg - to af hver! ;) Nyt nyt nyt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nåh ja, men ville gerne læse om den du har med forstærker indbygget
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Auri, du kan prøve at checke min tråd nedenfor der viser min hjemmebio stue med indbygningshøjttalere.
Mht. lofthøjttalere skal du være opmærksom på dybden. De B&W jeg bruger er dybere end jeg først havde regnet med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |