|
Lofthøjttalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej igen
Dem jeg købte var dem der er linket til her. De var lidt dyrere end jeg først postulerede kan jeg se. Men de fungerer fint, og spiller overraskende højt, og efter isoleringen oven på bagsiden, er lyden også blevet god. Det er jo ikke som setup i stuen, men bedre en diverse Libratone Zipps og Loops som jeg har rundt omkring. Har renoveret køkken i efteråret og planen var egentlig oprindeligt at få en bærbar aktiv højtaler derud med AirPlay/Cast/Bluetooth etc... Men i forhold til resten af design i køkkenet ville det blive lidt trængt, så jeg valgte løsningen med indbyggede højtalere i stedet. Forstærkeren jeg bruger er sådan en lille sag: Forstærkeren har indbygget BT, så jeg connecter bare fra min tablet som skal monteres på væggen med en 3d printet holder. Gæster kan ligeledes connecte på mit BT setup. Jeg har i AUX-input sat en Chromecast audio, så jeg også har den mulighed (havde den alligevel liggende). Når jeg deaktiverer Bluetooth på min telefon/tablet, så switcher forstærkeren over til aux in automatisk. Så alt i alt et meget enkelt setup til ingen penge (næsten). Forstærkeren drives af 10-30 V, jeg bruger en 24V. Oplevede lidt støj i starten, men efter at have skiftet elkablerne til og fra strømforsyning kører det. Blot lidt inspiration herfra :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Claus64@ Det må siges at være en ret elegant løsning, som mange sikkert kan bruge. Og forh. billig
![]() |
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Tak for inputs.
Jeg kigger forbi hifiklubben det ser ud til de har et godt udvalg 👍👍 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Alt efter hvor du bor, så ved jeg at også Tapeconnection i Århus, har en del indbygningshøjttalere.. https://tapeconnection.dk/category/indbygningshoejttalere-til-loft-62/ M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 23-December-2016 kl. 03:51 |
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Henrik er du stadig medarbejder i Klisterbutikken? En dansk butik jeg INTET har med at gøre har også en del muligheder:
http://www.hoejttalerbutikken.dk/produkter/8-indbygnings-hoejttaler/ |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |