|
Logge ind med Facebook, men ikke med Recordere! |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
1000 tak, du har fuldstændig ret, der var et blå symbol og det er væk nu og kommentar systemet virker fint, igen. Jeg var slet ikke klar over, at der var en combat mode!
|
|
mvh Infinity
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
En anden mulighed er jo, fortsat blot at bruge sit brugernavn og e-mailadresse. Sidsnævnte vises jo heldigvis ikke offentligt!
MEN-MEN-MEN...
Jeg skrev en kommentar om kommentarformularen:
"En kommentar om nyhedskommentar-formularen: Kunne der ikke stå "brugernavn" ud for det felt, hvor dette skal skrives, og "e-mail-adresse" ud for det felt, hvor det skal skrives - jeg var nødt til at prøve et par gange, før den røg af sted."
Der er blot to felter, hvor dette skal skrives, og hvor skriver man hvad? Det er S' Gu' ikke nemt at finde ud af! I den gamle formular var det ellers beskrevet.
Og undlad venligst, at man kun skal logge på med Face Book - det er jo ikke alle, som har en Face Book-profil - jeg har ikke, og skal heller ikke have nogen!
Redigeret af turbo2 - 17-Marts-2013 kl. 16:26 |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fint nok, at nogle ønsker samme login til alle Disqus sites. Men nu benytter jeg mig af forskellige brugernavne, alt efter site, og e-mail adresser. Jeg har derfor ingen interesse i at bruge Disqus-login. Ligesom jeg heller ikke har interesse i, at alle mulige kan tilgå min facebook-side, via den slags login!Og som en bi-ting, så er den nye mails man modtager, når der er svar i en tråd man deltager i, i dén grad rodede, i forhold til tidligere!
Alt i alt er det nye kommentarsystem noget ROD - IMO. M.v.h.
|
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu i et stykke tid været glad for det nye kommentarsystem på Flatpanels!
Har endnu ikke nogen erfaringer med det her på Recordere, men jeg kan godt genkende rodet i mail notifikationerne. Ofte fik jeg to forskellige notifikationer får samme kommentar, men de så en del forskellige ud - altså tidligere på Recordere!. Jeg er glad for Disques og bruger det på flere forskellige sites med samme login. Men sådan er vi så forskellige! Edit: Svaret er tydeliggjort med fremhævelser
Redigeret af Infinity - 17-Marts-2013 kl. 20:48 |
|
mvh Infinity
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der én der på forståeligt dansk kan forklare hvordan man får lavet en kommentar til en nyhed???
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |