|
Logge på PC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sannes ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2019 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2019 kl. 16:53 |
Efter opdatering til Windows 10, så skal jeg logge på min PC med med min Outlook. Hvordan slår jeg dette fra?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du bliver nok nødt til at give noget mere information.
Er det Outlook som automatisk starter efter at din bruger er logget ind? Eller er det Outlook som beder om login oplysninger, når du starter programmet? Ellers fortæl præcis hvad du gør, hvad som starter og hvad der bedes om. Brug gerne flere linjer til at beskrive
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Sannes ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2019 Status: Offline Point: 31 |
Når jeg har tændt min pc, så vises min e-mail adresse (Outlook) og jeg skal taste koden til min e-mail for at logge på min pc.
Redigeret af Sannes - 19-Juni-2019 kl. 20:43 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Du må kunne gå ind i "alle indstillinger" nede i højre hjørne.
Derefter ind under "Konti". Og ned til "Indstillinger for logon". Her kan du erstatte dit længere password, formoder jeg, med en PIN-kode på 4 tal, der er nemt og hurtigt at taste ind. Alternativt kan du under punktet "Kræv logon" midt på siden vælge "Aldrig", hvorefter du gerne skulle være fri for at logge på, når du tænder din PC. Mvh. Jørgensen
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
så er det fordi du har valgt et microsoft login og ikke et lokalt login som konto. Det kommer kun frem når du væger den slags (vi der kører som "insider" skal bruge et microsoft login - til gengæld er windows også gratis for os og licensen er bundet op på email fremfor hardware)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Hvis du opretter en Microsoft konto, så kan du binde din hardware op til den, så den kan bruges til gen-aktivering næste gang du skifter bundkort i samme computer
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |