recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logge på PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logge på PC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sannes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2019
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sannes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logge på PC
    Sendt: 18-Juni-2019 kl. 16:53
Efter opdatering til Windows 10, så skal jeg logge på min PC med med min Outlook. Hvordan slår jeg dette fra?
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2019 kl. 22:45
Du bliver nok nødt til at give noget mere information.

Er det Outlook som automatisk starter efter at din bruger er logget ind?

Eller er det Outlook som beder om login oplysninger, når du starter programmet?

Ellers fortæl præcis hvad du gør, hvad som starter og hvad der bedes om.
Brug gerne flere linjer til at beskrive Smile
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Sannes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2019
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sannes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2019 kl. 20:42
Når jeg har tændt min pc, så vises min e-mail adresse (Outlook) og jeg skal taste koden til min e-mail for at logge på min pc.

Redigeret af Sannes - 19-Juni-2019 kl. 20:43
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2019 kl. 21:36
Du må kunne gå ind i "alle indstillinger" nede i højre hjørne.

Derefter ind under "Konti".

Og ned til "Indstillinger for logon".

Her kan du erstatte dit længere password, formoder jeg, med en PIN-kode på 4 tal, der er nemt og hurtigt at taste ind.

Alternativt kan du under punktet "Kræv logon" midt på siden vælge "Aldrig", hvorefter du gerne skulle være fri for at logge på, når du tænder din PC.

Mvh. Jørgensen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2019 kl. 20:29
så er det fordi du har valgt et microsoft login og ikke et lokalt login som konto. Det kommer kun frem når du væger den slags (vi der kører som "insider" skal bruge et microsoft login - til gengæld er windows også gratis for os og licensen er bundet op på email fremfor hardware)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

så er det fordi du har valgt et microsoft login og ikke et lokalt login som konto. Det kommer kun frem når du væger den slags (vi der kører som "insider" skal bruge et microsoft login - til gengæld er windows også gratis for os og licensen er bundet op på email fremfor hardware)

Hvis du opretter en Microsoft konto, så kan du binde din hardware op til den, så den kan bruges til gen-aktivering næste gang du skifter bundkort i samme computer Wink
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu