recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - logger af playstation network
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlogger af playstation network

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Emiili Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Grønland
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2009 kl. 19:34
Jeg havde samme problem med WRT54G og PS3, jeg slog Mediaserverforbindelse fra i PS3'en, så virkede det igen.
Jeg ved så ikke om der findes andre løsninger, hvis du ikke vil undvære forbindelse til en mediaserver (DLNA).
Samsung M87 46"
PS3 60GB
Onkyo 576
HarboSAT10+SUB10
Til top
jajo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2009 kl. 19:37
ok det ved jeg ikke om er slået til eller fra, må jeg tjekke senere, er bare lidt sur på den nu så har ikke brugt den siden jeg lavede denne tråd hehe..
Til top
jajo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 09:54

Oprindeligt skrevet af Emiili Emiili skrev:

Jeg havde samme problem med WRT54G og PS3, jeg slog Mediaserverforbindelse fra i PS3'en, så virkede det igen.
Jeg ved så ikke om der findes andre løsninger, hvis du ikke vil undvære forbindelse til en mediaserver (DLNA).

det ser ud til at fungere, mange tak for det. Hvad er det den mediaserverforbindelse gør? 

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 10:11

Oprindeligt skrevet af jajo jajo skrev:

det ser ud til at fungere, mange tak for det. Hvad er det den mediaserverforbindelse gør? 

Det er en funktion, der giver din PS3 mulighed for at fungere som et media center. Det vil sige du kan streame musik, film osv fra en anden enhed (typisk, en PC eller bærbar)

Dit problem er måske en firewall i router, eller PC der lukker ned for din PS3 internet forbindelse. Det er derfor du kan omgå problemet ved at slå mediaserver forbindelse fra.

Det er en ok løsning, at slå det fra så længe du ikke ønsker, at bruge PS3 som media center.

Hvis du en dag vil bruge media center funktionen, skal du nok kigge i enten router eller PC firewall, om der er noget der siger at PS3 ikke må få adgang til nettet.

Også hvis du stadig overvejer, at købe en ny router, vil jeg anbefale

D-Link-DIR 655. Den router fungerer som en drøm, er nem at sætte op, mange muligheder stabil osv...

Redigeret af Klondike - 08-April-2009 kl. 10:16
Til top
jajo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 10:15

ok mange tak. Det er sku lækkert man kan få noget hjælp. Og har ikke planer om at bruge den som mediecenter så det er fint nok at det er slået fra. Nu vil jeg gå i gang med at spille spil igen

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu