|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 03-September-2009 kl. 13:49 |
Så er de 2 nye produkter fra Logitech, Squeezebox Touch og Squeezebox Radio blevet officielt annonceret.
Der er en lille præsentationsvideo på Logitech's Blog, hvor der af nye features nævnes integration til Facebook og Flickr! Squeezebox Radio: (Den er da fed nok i rød til en afveksling) - kommer også med mulighed for genopladelig batteripakke, så man eks. nemt kan tage den med udenfor) ![]() ![]() Squeezebox Touch: ![]() Touch'en kan tage hukommelseskort og har usb-indgang - kører desuden en "light" udgave af SqueezeCenter som sørger for at der kan navigeres fornuftigt i disse eksterne kilder. ![]() Der kommer også mulighed for vægmontering af Touch'en - vist nok sidst på året. ![]() Produkterne er også at finde på Logitech's Squeezebox-site, hvor der er flere billeder, specikationer osv. Det ser dog ikke ud til at SqueezeCenter v. 7.4/8.0 er officielt frigivet endnu, men det må da være lige på trapperne, hvis produkterne rent faktisk skal understøttes ordentligt. Redigeret af tipsen - 03-September-2009 kl. 20:27 |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
He He, du kom mig i forkøbet, flot præsentation.
Skal du så ud og handle? |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Glemte at tilføje at jeg synes begge produkter ser
interessante ud. Radioen er "nuttet" og kunne gøre sig fint de steder hvor man synes en Boom er for stor. Touch er interessant fordi den faktisk indeholder en neddroslet Squeezecenter så du kan tilslutte USB harddisk med musik. Slut med PC/NAS, for almindelige brugere, power-brugere vil nok stadig skulle have en "server". Om Touch kan man tilføje at den erstatter Classic som udfases når lageret er solgt. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Det lyder da kedeligt, hvis Classic'en bliver udfaset - synes helt klart den har sin niche. Jeg kunne forestille mig at displayet på Classic'en er mere tydeligt på afstand end dét Touch'en kan præstere. Kunne være fedt med en Classic v. 4, hvor VFD fyldte hele bredden af boksen, så man kunne se mere information med den store skrifttype. Hvor har du læst at Classic'en skrottes?
|
|
![]() |
|
![]() |
Her.
Er i øvrigt enig, er glad for det tydelige display på min classic, og det måtte gerne være større. |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige læst at Touch'en skifter diaplay alt efter om man betjerner den via remoten eller den trykfølsomme skærm:
"there's a 10' UI if you use the remote. It goes back to regular UI when you touch it. It's pretty clever." |
|
![]() |
|
![]() |
Opdaterede lige den første post med billede af vægophæng fra Amazon.com, som allerede har Touch'en på lager og klar til salg.
Redigeret af tipsen - 03-September-2009 kl. 20:28 |
|
![]() |
|
![]() |
Imponerende i betragtning af at den officielt først kommer på markedet til december! ![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Hvofor. Der er en der fik en leveret for en uge siden. Da han havde problemer med at få den til at virke ringede han til deres hotline. De benægtede at produktet fandtes ! |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den sag har jeg også fulgt
![]() Virker til at Logitech har mere end almindeligt svært ved at kontrollererinformationsstrøm og logistik omkring produktlanceringer. |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Nogen der har hørt rygter med dk priser? Har lige fået svar på at Touch vil kunne lave digital 24/96 pass-throu til extern dac! NICE!
|
|
![]() |
|
![]() |
Tror måske at Radio kan forventes til omkring 1600kr og Touch'en til omkring 2400kr - men det er gætværk fra min side.
Jeg er ikke hifi-nørd nok til rigtigt at vide, hvad jeg kan bruge 24/96 til - hvorfor er det godt og hvad kan man bruge det til? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |