recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech bord mikrofon, ekko i Skype.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech bord mikrofon, ekko i Skype.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 16:12
Jeg vil sige at vi har vores tvivl. Fordi hun siger det er det samme hvis hun snakker med en veninde her i Danmark, på skype - eller med mig for den sags skyld. Vi prøvede herhjemme. Desuden har de ikke nogen head-set.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg vil sige at vi har vores tvivl. Fordi hun siger det er det samme hvis hun snakker med en veninde her i Danmark, på skype - eller med mig for den sags skyld. Vi prøvede herhjemme. Desuden har de ikke nogen head-set.

Aha, du kan reproducere problemet derhjemme? Så er det jo nemt at prøve med headset begge to. Ekkoet vil forsvinde. Husk i må ikke være i samme lokale, det vil også give ekko. Ekko laves ALTID i den anden ende end den der kan høre det. Trust me on this one

J

Redigeret af Jwin - 09-Juni-2014 kl. 17:06
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 17:14
Ok - men hyletonen? Vi er lidt tilbøjelige til at tro at mikrofonen er i stykker eller måske at jack stikket ind i computeren har en eller anden fejl.

Men man kan jo sige at hvis problemet løses herhjemme, ved at teste med en anden mikrofon, der tilsluttes via USB eller ved at en af os prøver med head-set, så finder vi jo en løsning. Er der nogen, der har et head-set de ikke bruger, som jeg kan låne til testen og / eller evt. en PC bord mikrofon??

Men jeg må nok sige at jeg mener stadigvæk der er noget galt når: "...jeg har også prøvet at slukke computeren. Tage mikrofonen fra og så tænde computeren igen. Jeg troede at det ville være en bullet-proof metode, men den (computeren regner jeg med) begynder at hyle når den tændes - på et eller andet tidspunkt i opstarten af computeren." Hvad er eller kan være årsagen til dette???

Thorvald.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 17:24
Som headset kan i bare bruge den fra jeres mobiltelefoner. Hyletonen, var det på din kones pc, selv nå den ikke er i et Skype kald? Jeg har lidt svært ved at forstå din beskrivelse.

Redigeret af Jwin - 09-Juni-2014 kl. 17:27
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 17:34
Nå ok - nu har jeg ikke nogen, men måske min kone - eller dem på Filippinerne har fra hendes iPhone eller lignende. Jeg troede faktisk at dem til telefonen var en del mindre - det er jo 3,5 mm jack stik. Har lige kigget i kassen til min Nokia X3-02.5 og der er faktisk et sæt "ørepropper".

Hyletonen; Under Skype opkald kan der forekomme en hyletone. Hvis jeg trækker jackstikket fra mikrofonen ud, selv hvis mikrofon og højtalere er slukket og computeren er tændt, kommer der en meget kraftig og vedvarende hyletone - indtil jeg jager jackstikket i igen - så stopper det. Hvis jeg slukker computeren, tager jackstikket ud og tænder computeren igen, så kommer denne meget kraftige og vedvarende hyletone igen, når computeren tændes.

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 18:39
Ok test 1, med andet udstyr. Jeg prøvede at slukke mine højtalere, sætte de der ørepropper fra telefonen i min computer, i stedet for højtalerne. Og så ringede jeg til hende på skype. Men hun siger det er det samme. Så det vil sige at det med nogen sandsynlighed ikke hjælper, hvis dem på Filippinerne gjorde noget tilsvarende.

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 18:43
Har hun brugt "optag det du hører" på noget tidspunkt?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2014 kl. 19:11
Nej, hvad tænker du på?

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu