|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() Sendt: 14-Februar-2009 kl. 11:12 |
Hej
Jeg overvejer at købe et dinovo edge, men jeg er lidt i tvivl om hvor godt det vil virke med 3 forskellige enheder... Kan man parre dinovo edge med flere computere ad gangen? - De enkelte enheder vil ikke være tændt på samme tid, men er det bare at trykke connect på tastatur så parre den automatisk til den enhed som er tændt? Vil gerne bruge dinovo edge sammen med min PC, HTPC og min PS3 - de to først nævnte er vigtigst. Jeg ved at der er flere der bruger deres edge til HTPC, hvilket også er min egentlige grund til at købe et. Jeg vil dog også bruge dette lækre stykke hardware til min alm. computer. /Skipper |
|
/Skipper
|
|
![]() |
|
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Slet ingen med erfaringer de vil dele?
|
|
/Skipper
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Jeg kan ikke fortælle noget om dinovo'en,
men har gjort mig nogen erfaringer med mit eget mac bluetooth tastatur, det er ikke noget problem at få det til at fungere med en pc, eller med min ps3... MEN ps3'en kan slet ikke finde ud af hvis tastaturet har været koblet til en pc, og det er megabesværligt at få tastaturet koblet på igen... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
![]() |
Ok er det slet ikke besværligt at få det trådløse mac til at virke med en PC. Synes de guider jeg har fundet på nettet ser besværlige ud. Har du evt. et link til en guide du har brugt? Eller kan du kort ridse op hvordan du får det til at virke? /Skipper |
|
/Skipper
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
erhm.... jeg har tændt det, søgt det, parret det... fuldstændig som enhver anden bluetooth dimsedut...
har ikke haft nogen problemer med det overhovedet... mon ikke de guides du har fundet har været på hvordan man får en delete knap? det mangler jo på det (superlækre) mac tastatur... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |