recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Duet + Beolab 2000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Duet + Beolab 2000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pokersut Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Duet + Beolab 2000
    Sendt: 08-Januar-2009 kl. 00:36
Hej.

Jeg har en Logitech Duet, der bare fungerer perfekt.

Nu overvejer jeg at investere i en ekstra Logitech Receiver og sætte den op i køkkenet med et par aktive højtalere.

Men så kom jeg til at tænke på, at jeg har en Beolab 2000 stående (den lille hjørnehøjtaler), og om den kan bruges - nogen der ved det?

Det er i hvert fald en aktiv højtaler med egen strømforsyning, men der skal vel et omformerstik til for at kunne koble højtaleren til Receiveren - findes et sådant?

Mvh. Mikkel
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 08:09

Jeg har smidt min Receiver til Tape-indgangen på min Beomaster7000 i stuen. På den måde har jeg nu musik i både stue, køkken og kontor fra SqueezeCenteret. (Jeg har så en ekstra receiver og et par PC højtalere som kan bruges på terrassen).

Tror ikke du kan finde et stik som kan konvertere et Line signal til MasterLink

Til top
Pokersut Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg har smidt min Receiver til Tape-indgangen på min Beomaster7000 i stuen. På den måde har jeg nu musik i både stue, køkken og kontor fra SqueezeCenteret. (Jeg har så en ekstra receiver og et par PC højtalere som kan bruges på terrassen).

Tror ikke du kan finde et stik som kan konvertere et Line signal til MasterLink

Det jeg var ude efter var, om man kunne sætte Beolab'en direkte i Logitech Receiveren - altså uden om et stereoanlæg.

Jeg har tidligere haft den koblet til et Ouverture-anlæg via et omformerstik jeg fandt på eBay (phono -> aux), men jeg vil gerne undgå at skulle have anlægget op - det er lidt besværligt at skulle tænde på to fjernbetjeninger for at høre musik!

Til gengæld har keg lige opdaget en ny applet til Controlleren, der efter sigende kan få den til at tænde/slukke for B&O-anlæg - nogen der har prøvet den og ved, om det virker? http://wiki.slimdevices.com/index.php/SqueezePlay_Applets nederst.

Mikkel
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2009 kl. 08:23

Hvis der kun er et ML stik i din Beolab2000 er det svært at forbinde noget til den.

Mht BORemote kan jeg ikke få den til at virke på 7.3.1 (den finder den ikke når jeg prøve at installere den på Controlleren)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu