recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech fjernbetjening 1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech fjernbetjening 1000

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af FNørd FNørd skrev:

Hejsa

Har en 1000 og den giver mig nogle (flere) grå hår!

Har sat 2 infrared-RF extendere på og det er besværligt når der skal opdateres, det værste er dog at det er som om programmeringen falder ud! Endvidere synes jeg programmeringen er vanskelig, der er timing issues og også nogle valg mvh rækkefølgen af tænd og sluk. Pt. virker tænd og sluk ikke - skal have kigget på det; men det er altså noget der tager tid - gab

Har du 2 stk extendere på, med en har du jo 2x4 ir dioder.
SVP03
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 23:44

Ja, to extendere, den ene kører udelukken projektoren som skal lukkes inde i et skab, når jeg får lavet udluftningen.

Planen er at flytte det øvrige grej ind i en bænk med plads til centerhøjttaleren også.

Redigeret af FNørd - 02-Februar-2009 kl. 23:45
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 08:44

Ja, to extendere, den ene kører udelukken projektoren som skal lukkes inde i et skab, når jeg får lavet udluftningen.

Planen er at flytte det øvrige grej ind i en bænk med plads til centerhøjttaleren også.

Har også bygget projektoren ind i bagvæggen, men har frit til IR øje og har monteret ir diode på centerhøjtaleren.
Men det løser selvfølgelig ikke dit problem med 2 extendere. Men det virker fint med en extender.
SVP03
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Har også bygget projektoren ind i bagvæggen, men har frit til IR øje og har monteret ir diode på centerhøjtaleren.
Men det løser selvfølgelig ikke dit problem med 2 extendere. Men det virker fint med en extender.

Det er nok mest programmeringen der trænger til at blive gjort rigtigt, er i tvivl om hvordan jeg får tændt og slukket apparaterne. Det er fint at skrive i en aktivitet at pgld. apparat er tændt osv. men rækkefølge og timing skal også på plads. Synes der mangler en manual, der beskriver hvordan det skal gøres. Softwaren er ikke så genial at man bare kan gætte timing issues mm.

Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2009 kl. 10:18

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Det er nok mest programmeringen der trænger til at blive gjort rigtigt, er i tvivl om hvordan jeg får tændt og slukket apparaterne. Det er fint at skrive i en aktivitet at pgld. apparat er tændt osv. men rækkefølge og timing skal også på plads. Synes der mangler en manual, der beskriver hvordan det skal gøres. Softwaren er ikke så genial at man bare kan gætte timing issues mm.

Rækkefølgen er lige til at ændre, tiden imellem må man desværre lave en spøgelseskomponent. Er meget glad for Harmoni 1000 i forhold til min tidligere Pronto,
+ Nemmere opsætning og alle mine komponenter findes.
- Mangler at kunne gå ind og lægge pauser ind m.m., altså avanceret kodning, samt indtasning af IF koder. Man kan jo ikke få alt for 1500,-

SVP03
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu