Spunk skrev:
Du kan ikke bruge den øverste power-knap til andet end at slukke activities med. Hvis du gerne vil have en power-on knap uden for displayet (hvilket er nødvendigt med f.eks. Panasonic tv, da knappen skal holdes nede, og man ikke kan gøre det inde fra displayet.) Kan du evt. bruge play knappen eller en af de andre "video"-knapper. Med mindre du altså skal bruge dem til noget, ellers er der nok en knap i overskud et sted du kan bruge. Alternativt kan du jo sørge for at placere on/off på første side i displayet.
|
Jeg har nu fået det til at fungere fornuftigt, men jeg har så også lagt min egen kode ind for en "PowerOnLong" kommando, som jeg så bruger.
- Find en fjernbetjening der kan lære koder (jeg brugte min NAD fjernbetjening til receiver)
- Lær koden for fjernsyn "On" fra Harmony fjernbetjeningen. Den har en seperat "On" kode som man ikke finder på Panasonic's egen fjernbetjening.
- Lær samme kode tilbage i Harmony i "Raw" format, hvor du så trykker ca. 1½ (halvandet) før du slipper igen.
Du skulle nu kunne bruge "PowerOnLong" i forbindelse med de "soft" buttons der er på f.eks. en Harmony One.
Det skal da lige siges at On/Off altid har virket i forbindelse med aktiviteter, blot ikke når jeg ville styre fjernsynet fra "Device" siderne via "soft" buttons.
Fjernbetjening: Harmony One
Fjernsyn: Panasoniz TH-42PZ80E