recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech fjernbetjening

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2008 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Jeg har lige købt en  Harmony 525  som faktisk virker son den skal  , men er der nogen der ved om jeg kan ændre hastigheden på lydstyrken ! og Thoho undskyld jeg bryder ind i dit indlæg  , men det minder lidt om mit

Dvs .  den originale  fb kan jeg regulere lyden et tal af gangen  alstå fra 17 - 18  men logitech'en  går den fra 17 - 19/20 og jeg trykker et hurtigt tryk  men når alligevel at smutte højere op 

En ting mere  ligger tænd / sluk  kun inde i displayet  jeg kan ikke få det til at virke med den øverste knap  som jo er en power tast

Funktionen musik på Samsung HT-3106  kommer ikke med i konfigureringen  men har tilføjet den manuelt med IR fra den originale fb  har i også gjort det ? er var den med   

For at rette problemet med at lyden regulerer for meget skal du gå ind i 'problemløsning' og vælge 'TV reagerer for meget eller kun lejlighedsvis på visse kommandoer'. Der kan du sætte signal-tiden ned, jeg plejer at sætte den til '1', men '0' kan vist også bruges i mange tilfælde.

Du kan ikke bruge den øverste power-knap til andet end at slukke activities med. Hvis du gerne vil have en power-on knap uden for displayet (hvilket er nødvendigt med f.eks. Panasonic tv, da knappen skal holdes nede, og man ikke kan gøre det inde fra displayet.) Kan du evt. bruge play knappen eller en af de andre "video"-knapper. Med mindre du altså skal bruge dem til noget, ellers er der nok en knap i overskud et sted du kan bruge. Alternativt kan du jo sørge for at placere on/off på første side i displayet.
Til top
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2006
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 23:12

Jeg har prøvet at sætte den til 0 men den kan stadig ikke regulere i et trin af gangen  men det bliver bedre  ,  har prøvet at overføre IR signalet fra den orig. fjernbetj  men det ændrer ikke noget 

Jeg har sat  tænd / sluk  på første tast i første menu  og det virker fint  havde bare ikke set den i starten da den lå længere omme   , men det med lyden er til at leve med .  

Til top
bhoejte Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Juni-2008
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af Spunk Spunk skrev:

Du kan ikke bruge den øverste power-knap til andet end at slukke activities med. Hvis du gerne vil have en power-on knap uden for displayet (hvilket er nødvendigt med f.eks. Panasonic tv, da knappen skal holdes nede, og man ikke kan gøre det inde fra displayet.) Kan du evt. bruge play knappen eller en af de andre "video"-knapper. Med mindre du altså skal bruge dem til noget, ellers er der nok en knap i overskud et sted du kan bruge. Alternativt kan du jo sørge for at placere on/off på første side i displayet.

Jeg har nu fået det til at fungere fornuftigt, men jeg har så også lagt min egen kode ind for en "PowerOnLong" kommando, som jeg så bruger.

1. Find en fjernbetjening der kan lære koder (jeg brugte min NAD fjernbetjening til receiver)
  2. Lær koden for fjernsyn "On" fra Harmony fjernbetjeningen. Den har en seperat "On" kode som man ikke finder på Panasonic's egen fjernbetjening.
  3. Lær samme kode tilbage i Harmony i "Raw" format, hvor du så trykker ca. 1½ (halvandet) før du slipper igen.
Du skulle nu kunne bruge "PowerOnLong" i forbindelse med de "soft" buttons der er på f.eks. en Harmony One.

Det skal da lige siges at On/Off altid har virket i forbindelse med aktiviteter, blot ikke når jeg ville styre fjernsynet fra "Device" siderne via "soft" buttons.

Fjernbetjening: Harmony One
Fjernsyn: Panasoniz TH-42PZ80E

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu