recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Fjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Fjernbetjening
    Sendt: 24-Februar-2010 kl. 23:25
Okey, nu har jeg hørt en masse om Logitech's Harmony fjernbetjenings serie, og de lyder ret gode, så er kommet til det punkt hvor jeg stærkt overvejer at købe en når jeg engang finder pengene til det.

Men mit dilemma er nu det, at jeg selvfølgelig gerne vil have det bedst mulige, og mit valg er faldet på disse to, så ville prøve at få lidt respons fra jer, da jeg har set mange af jer har sådanne fjernbetjeninger. og så lidt håbede på, i kunne fortælle mig om jeres synspunkter, og erfaringer.

Det handler om disse 2:
Harmony® One Advanced Universal Remote
Harmony® 900

Og dertil skal det lige tilføjes, at pris ikke har nogen betydning, if i want it, i'll pay for it!

- Anyone?

Redigeret af Muffeh - 01-Marts-2010 kl. 22:23
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 14:17
Bump Tongue
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Frisko15 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 14:43
var i elgiganten igår.. og en ekspedient som selv havde en Harmony one, sagde ,at harmony one har et meget større og federe touch display,end harmony 900.. så kan ikke betale sig og betale mere for harmony 900..  ved ikke om det passer??
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 14:49
Harmony One understøtter kun IR, ikke RF signaler, hvorimod Harmony 900 understøtter begge signaler!   
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 15:15
DET PASSER IKKE hvad ekspedienten i elgiganten har fortalt dig. Startede selv med en Harmony One, men skiftede til Harmony 900 da den kom frem, fordi den havde RF, det er bare så meget bedre end styring via IR. STØRRELSEN på display og touchskærm en identisk, dog har Harmony 900 et lidt bedre grafisk interface end Harmony One samt 4 knapper ekstra rød,grøn,gul og blå som bruges primært til afspilning af BD skiver.
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

dog har Harmony 900 [...] 4 knapper ekstra rød,grøn,gul og blå
Hm. Det har den allermindste Harmony 525 også, hvis jeg husker rigtigt. 555 har i hvert fald. Lidt sjovt, at Logitech har puttet det på deres mindste og største model, mens det mangler på One.

Knapperne er i øvrigt totalt uundværlige til Tekst-TV.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu