recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmonie One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmonie One

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
houbakrene Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-November-2009
Status: Offline
Point: 155
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmonie One
    Sendt: 25-Maj-2010 kl. 16:55
Hej Alle.

Lad mig indledningsvis sige, at jeg ikke helt ved, om det er det rigtige forum, jeg har oprettet denne tråd i!?! -Så bær over med mig... Wink

Jeg har købt en Logitech Harmonie One, men er stødt ind i et problem, allerede ved installationen af softwaren, hvor jeg efter endt installation, når jeg prøver at åbne programmet, får denne meddelelse:

"Fjernbetjeningssoftwaren kan ikke startes. Geninstaller softwaren, eller kontakt kundeservice. InvocationTargetExeption null"

Jeg har gentagne gange prøvet at geninstallere softwaren, som foreslået, men uden held. Det er mig virkelig en gåde, hvad dette skyldes. Håber I kan hjælpe mig...

Mvh. René.
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25
Denon AVR-2808
Denon DVD-1800BD
Sony VPL-HW10
Adeo 92" tab-tension
René's HD-Bio
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 17:55
Jeg har nævnte fjernbetjening, og jeg har efterhånden installeret softwaren på en 4-5 forskellige computere, og er aldrig løbet ind i det problem.

Jeg har ikke umiddelbart noget løsningsforslag udover at (hvis du ikke allerede gør det), du kan prøve med den nyeste software, men du kan jo prøve at give Logitech et kald, du kan finde deres telefonnummer her: 

Det kan være de kan komme med et eller andet snedigt løsningsforslag, eller fortælle om din enhed er defekt?

Edit: Så lige i din anden tråd at du allerede havde prøvet nyeste software - men så kan du da måske bruge telefonnummeret :)

Redigeret af Cami - 25-Maj-2010 kl. 17:58
Mvh. Allan
Til top
Soma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2010 kl. 18:40
Hejsa.
Jeg har det præcis samme problem og Logitechs kundeservice havde umiddelbart ikke hørt om det problem før. Jeg skulle prøve at slå antivirus/firewall fra, og skulle lave en clean boot. Prøvede alt hvad de sagde men det virkede ikke.
I sidste ende bad de mig om at installere det fra en anden computer og der virkede det. Det er bare irriterende at jeg ikke fik løst ptoblemet fra min egen computer.
Til top
Soma Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2010 kl. 22:34
Jeg har afinstalleret java og logitech software. Så virker det når du geninstallerer softwaren.

Redigeret af Soma - 30-Maj-2010 kl. 22:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu