|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
EvilDoctor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 21:53 |
||
Jeg står overfor anskaffelse af en HTPC. Jeg har hele tiden ledt efter en mulighed for at kunne betjene den uden at TV'et nødvendigvis skal være tændt. Havde oprindeligt håbet på et kabinet med en touchscreen, men jeg kan forstå at det er lidt svært at få til at fungere i praksis Nu har jeg så set nogle billeder af denne lækre logitech. Vil det være muligt via den at interagere med PC'en?? Her tænker jeg især på at vise playlister, bladre i musiknumre, og evt bladre i fotos???? Nogen med erfaringer på dette??? |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Det er ikke sværere end at have 2 skærme. Så hvis det er svært, såå En remote til at styre det hele er helt klart at foretrække. Og så spare du også lidt på strømforbruget.
|
|||
![]() |
|||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
||
Kr. 2.600 for en 15" LG-touch skærm - så svinehundedyrt er det da ikke |
|||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|||
![]() |
|||
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||
Hvad med denne nye Vista Sideshow remote ... som jo skulle kunne styre Vista Media Centeret: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=952&zoneid=5 Jeg ved ikke hvor tæt denne remote er ved at være på at komme på markedet, men så vidt jeg ved kan den endnu ikke skaffes i DK.
|
|||
![]() |
|||
EvilDoctor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
||
Havde kig på et kabinet med indbygget skærm til 3500, så det er vel ikke så galt
NEMLIG - og det er jo rigtig god lir Jeg har nemlig også kigget lidt på philips RC9800 som også er rimelig lækker! Det der bare er mit springende punkt, er dette; Kan jeg via fjernbetjeningen accesse HTPC og styre hvilket musik (og netradio) der skal afspilles, og således se mit bibliotek over musik på fjernbetjeningens skærm??? Kan jeg evt bruge fjernbetjeningens skærm til at vise billeder fra HTPC'enns billedmapper??? Som et slags mini-fotoalbum i sofaen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Og grimmere monster skal man da lede længe efter Nej, den er ikke lige mig. Jeg syntes at både Harmony 1000 og Philips RC9800 er super flotte at se på, og så er jeg vant med touch-navigation fra både PDA og TomTom, og kan faktisk rigtig godt lide det! (Det var også grunden til at jeg i sin tid anskaffede min Sunwave universal remote.. så lækkert kun med en skærm |
|||
![]() |
|||
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
||
Grim - ja det er selvfølgelig en smagssag :-), men Ricavision laver da også en anden Sideshow enhed, som vel næppe kan kaldes grim??? - og så kan den samtidig sættes på det køleskab som man jo alligevel har stående tæt ved sofaen med lidt til halsen :-) http://www.ricavision.com/ricavision_webupdate/scribbler.htm l
Redigeret af humperdink - 05-Oktober-2007 kl. 13:59 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan se at de også har lavet en anden Sideshow Remote: http://www.ricavision.com/ricavision_webupdate/rica100.html Måske lige knap så "grim" som den første jeg linkede til :-) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
NØJ! hvor er den lækker Kan den købes for penge??? Og endnu mere vigtigt; er der rent faktisk nogen af de fjernbetjeninger her der faktisk kan imødekomme det ønske jeg har til dagligt brug??? Redigeret af EvilDoctor - 05-Oktober-2007 kl. 14:17 |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Jeg har skrevet til Ricavision i går for at høre om status og salg, da den første burde være releaset for 5 mdr. siden. Rica 100 har release i januar 2008. Og deres magnet/scribble er der ingen release dato på. Har ikke fået svar fra Ricavision endnu.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har fået svar fra Ricavision. Det er muligt at bestille deres SS version (den første) direkte fra dem til $199,- eks. forsendelse.
|
|||
![]() |
|||
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
||
Jeg har en Harmony 1000 + extender. Det må siges at være det største elektronik fejlkøb i mit liv til dato. Mage til ubrugelig bras kan næppe findes
![]() Uden extender fungerer Harmony 1000 dog noget bedre. Hvorfor jeg ikke returnerede den? Tja, jeg købte den lige før en 3 ugers ferie og nåede det ikke. Surt ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |