recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony 200 - Ninja tricks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony 200 - Ninja tricks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony 200 - Ninja tricks
    Sendt: 26-September-2011 kl. 10:36
Hej

I "So ein ding" fra den 5. september omtales ovenstående fjernbetjening. Ifølge værten kan den styre 3 enheder, men med lidt ninja tricks kan den styre flere.

Umiddelbart kan jeg ikke finde noget om det på google. Er der nogen som kender disse ninja tricks?

Mvh Peter
Til top
PsyCrow Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Juli-2010
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 13:16
Jeg har selv lige købt Harmony 200 (169 DKK det kunne jeg ikke stå for!)

og det er perfekt for mig.. jeg har brug for 3 remotes.. mit TV, mit mediacenter (MCE remote) og min forstærker. og den virker bare ikke så meget pis bare VIRK :)

mit umiddelbare gæt er at man "merger" 2 remotes in under "tv" fx.. ved at lære kommandoerne på de enkelte fjernbetjneninger enkelt vis.. 

for mit tilfælde kunne jeg fx merge mit TV remote og forstærker remote sammen da det eneste jeg skal bruge til mit TV er on/off og input og den kunne man ligge på nogle knapper som man ikke bruger til forstærkeren fx de farvede knapper (rød, grøn gul og blå) hvor rød kunne være tænd/sluk og gul til et dedikeret HDMI input.

Jeg har søgt lidt igennem på google men jeg kan ikke lige finde nogle referencer til hacks/ninja tricks til at fx tilføje en 4 eller 5 remote.

ellers er der Harmony 300i

den koster kun hele 30 kr extra og kan styre 4 enheder :)

/PsyCrow

Redigeret af PsyCrow - 27-September-2011 kl. 14:03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu