|
logitech harmony 200 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2011 kl. 19:49 |
Har lige erhvervet en harmony200 til mit tv (samsung ue40b8050)
Har installeret og synkroniseret, men mangler lige en ting! Når jeg har set tekst tv, kan jeg kun skjule tekst, dvs at der stadigvæk står et nr. på skærmen, og at jeg kun kan komme ud af det ved at slukke/tænde tv. Og nej, jeg kan ikke bruge min gamle fjernbetjening, den er kaput, derfor prøven med Harmony. MVH Niels
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet exit knappen eller eventuelt at trykke på teksttv knappen en gang til?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Har prøvet begge dele
Niels |
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Prøv at trykke på tv knappen.
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
Kender du ikke andre med et Samsung TV som du kan låne fjernbetjeningen fra og indlære funktionen?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Har prøvet alle knapper, og nej kender ikke andre med samme tv.
Niels
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Hvilken knap trykker du på for at gå ud af ttv? Med din beskrivelse tror jeg at du trykker på samme knap som du kalder ttv frem. Det skal du ikke, på den original fjernbetjening skal man trykkepå knappen TV for at komme tilbage til normal tv-kigning. Klaus |
|
![]() |
|
Nej, har prøvet alle knapper.
Exit, tv o.s.v. Niels |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Så e enten dit tv defekt, ellers har du ikke fået programmeret din hamony rigtigt med hensyn til knappen TV
Klaus |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Øh - TV-knappen på en Harmony 200 skal gøre noget helt andet end TV-knappen på den originale fjernbetjening.
På Harmony 200 starter den aktiviteten TV-kigning. Eftersom den originale fjernbetjening slet ikke kender til aktiviteter, må TV-knappen gøre noget andet der. Sandsynligvis ændrer den bare input til TV. Så jo, TV-knappen på hans Harmony 200 er sandsynligvis korrekt programmeret. Men det er helt sikkert ikke TV-knappen, han skal programmere til den funktion, han ønsker. EDIT: Måske tager jeg helt fejl i ovenstående. Jeg ser nu, at der både er en hvid TV-knap og en gulgrøn "Watch TV"-knap. Det må være den sidstnævnte, der starter aktiviteten. Men så fatter jeg ikke, hvordan man starter andre aktiviteter, for der er jo kun een gulgrøn knap. Til trådstarter: Hvis du i konfigurationsprogrammet til din Harmony går ind i "Button setup" (eller hvad det nu præcist hedder) for aktiviteten TV, vil du for hver knap på fjernbetjeningen kunne se, hvilket apparat den sender til (rullemenuen i midten), og hvilken kommando der sendes (rullemenuen til højre). Hvis du har en ubrugt knap (eller en knap, hvis funktion du aldrig bruger), kan du omprogrammere den til at sende den kommando, som din originale fjernbetjening sender med TV-knappen. Kunsten er så at finde den rigtige kommando i rullemenuen til højre. Jeg ville starte med at lede efter en kommando, der hedder noget i retning af "InputTV". Det kan godt blive en lang og træls opgave at finde den rigtige kommando. Hvis du en anden gang køber en Harmony, så køb en med skærm. Her kan du gå ind under "Devices", vælge dit TV, og så har du direkte adgang til at prøve alle de kommandoer, som Logitech kender for dit TV. Så slipper du for at skulle have gang i opsætningssoftwaren for hvert forsøg med at finde kommandoen. Redigeret af Allan Olesen - 12-November-2011 kl. 14:07 |
|
![]() |
|
Kan ikke finde en komando der virker med "ud af text tv" men det er altså det eneste der ikke virker, fjernbetjeningen virker med alt andet, så jeg må bare vente til jeg får fat i en original fjernbetjening.
Kan ikke finde ud af hvad den hedder, så jeg må spørge hos Samsung eller en forhandler. Tak for de forskellige input. Niels
|
|
![]() |
|
Det er den knap der på den originale fjernbetjening hedder TV. Prøv side 78 i den danske brugsvejledning...... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |