|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||||
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
||||
Jeg har snart brugt sammenlagt 3-4 timer for at få det til at køre, det sidste jeg mangler er logoer til mine favorit kanaler.
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||||
Så spiller det hele hjemme hos mig...
![]() Men som sagt, så er det kun alt hverdagstingene. Har ikke testet den dybere, og mangler som sagt også finpudsningen Bl.a. favorit kanaler osv. men det kommer efterhånden. Syntes det er super man kun behøver at bruge et par timer en aften, og meget af tiden går jo med loadning, downloading osv. fra nettet, så der kan man jo lave andet! ![]() Det eneste minus, designet, samle kvaliteten og finishen er ikke det bedste jeg har set eller haft mellem hænderne! |
|||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||||
3-4 timer, det er da også noget. hvad mener du med logoer til kanaler, hvordan foregår det? |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||||
når man skal hente opsætningerne, er det så med en usb forbindelse? og virker det på alt, for eksempel hvis man kan køre undersider på tekst tv? for nogen gange, hvis du har tv og dvd i samme mærke, kan de bruges sammen, men det er kun på nogle få ting. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
||||
Hvis den ikke har funktionen, kan den lære det fra din oginale fjernbetjening, du kan så lave knapper på den berørings følsomme skærm. Så alt kan lade sig gøre. Se evt denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39237& KW=Harmony+One |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
er der ikke nogen som ved, om man et eller andet sted kan se, en sådan unversal remote i funktion? det kunne være fedt at se den i levende live, og evt prøve en sådan. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||||
Du henter småbilleder på nettet, og ligger dem ind på din fjbt. Når du så trykker på billedet (med tryk følsomskærm, eller på knapen ud for) så skifter den aut. til den pågældende kanal! ![]() 3-4 timer er da ikke så meget, får at få det hele til at spille!! ![]() |
|||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ja, det hele sættes op på computer, nettet, og så downloades det hele til din fjbt. Jeg havde f.eks. med min HDD der havde et andet set IR-koder, da den deler IR koder med min BD. Så jeg satte min HDD til at kører med andre (forudindstillede IR koder - set 2), og jeg skulle kun manuelt indlæse 3 knapper, så havde den fundet hele kataloget med de nye IR koder! ![]() Bagefter kan man så rode lidt rundt med den så det hele passer som man nu syntes, også på com! |
|||||
De bedste hilsner
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
DU skal da være velkommen til at se Logitech 895 in action her, Valby/Hvidovre! ![]() |
|||||
De bedste hilsner
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
velkommen på de 2000 beskeder. jeg skal til lalandia i næste uge, men ellers vil jeg da gerne tage dig på ordet, og se den, hos dig. det er jo ikke så langt fra taastrup. og svigerforældrene bor enda i hvidovre. jeg tror nemlig det ville være fedt, at se en som er sat op. så hvis det er det du mener? vil jeg meget gerne se det. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||||
Harmonyerne er genial, men forbered dig på at bruge en hel del tid på finpudsning af opsætningen, hvis du vil bruge Aktiviteter (makroer) til at starte flere enheder samtidigt, vælge rigtige kanaler, audio, etc.. med tryk på én knap. Min er programmeret til at styre alt mit udstyr (7 enheder) med aktiviteter, og jeg kan styre alle funktioner på alt, inkl. diverse avancert setup. Det har dog taget en del timer, og forsøg, men det er virklig fedt når man kan lægge alle fjernbetjeningerne LANGT væk Det eneste den ikke kan styre er min PS3 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
ja, det lyder jo positivt med dem. så nu vil jeg bare se på en i levende live, og så kan det jo godt være man skulle bruge penge på en sådan. det er jo ikke fordi de er dyre i principet. hvis jeg skulle ud og købe alle mine betjeninger i originale, vil de jo koste mere. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |