|
Logitech Harmony 900 - SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 10:39 |
|
Hej,
Jeg har sådan en universal remote til salg, den er i flot stand og virker som den skal :-) ![]() Den er cirka 2 år og for et halvt år siden skiftede jeg batteri på den (orginal batteri naturligvis) Tjek mere her: http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-900 HBO 500 kr PP Den befinder sig i Randers, men kan også mødes i Århus, ellers kan den sendes så fremt køber forudbetaler varens pris samt porto. Sidste chance folkens ! Salgstråden slutter idag kl 12:00 :-) Jeg har varen med på job i dag, så kan handle i Århus til eftermiddag !
Redigeret af Sbht - 28-Februar-2013 kl. 12:29 |
||
![]() |
||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Op
|
||
![]() |
||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
|
Er det en af dem med trådløs sender? er nemlig meget i tvivle med de modeller, den jeg har kan nemlig kun IR, og intet andet
Jeg har nemlig planer om at smide det hele i skabet, er der så¨med til at jeg kan bruge den med lågerne lukket? |
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
![]() |
||
|
Det er det nemlig med RF sender, så man kan gemme sit udstyr væk :-)
|
||
![]() |
||
sponix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
|
Hvor mange "modtagere" er der med? |
||
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
||
![]() |
||
|
Det er standard sæt med 1 x RF modtager og 4 inferrød dimser :-)
|
||
![]() |
||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
|
Argh, det er jo lige sådan en jeg ren faktisk mangle....
Vil ikke love for meget men tro du har en købe, vil bare gerne være sikker på der også er penge til det... der er jo lige en uge tid til den første :) |
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
![]() |
||
sponix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
|
Byder 500 pp.
|
||
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
|
550 pp
|
||
![]() |
||
|
Discomandk - noteret
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
|
Hvor langtid løber den? Jeg er klar til at handle :)
|
||
![]() |
||
|
Lad os sige at den køre ind til Torsdag kl 12:00
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |