|
Logitech Harmony 900 - SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Tigerlasse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvad skal det koste at sende den til bjæverskov sjælland?
|
||
![]() |
||
runekc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
|
Byder 600 :)
|
||
![]() |
||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
|
Jeg sender som standard altid som pakkepost, prisen er vist 87 kr. Dog kan det sendes med frimærker, men så er der ingen tracking af pakken og bliver den væk hos postdanmark så er det bare surt. Prisen er vist omkring 40-50 kr med frimærker men det er altså på eget ansvar :-)
|
||
![]() |
||
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
|
Afhentet eller PP ? Budet er noteret.
|
||
![]() |
||
runekc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
|
600pp :-) sorry
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
86 kr! og 70 kr uden omdeling til et af dig valgt posthus, men stadig forsikret
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
|
Kan du sende med GLS? Det koster 50,-
|
||
![]() |
||
|
At sende uden omdeling gider jeg simpelthen ikke, sidst jeg gjorde det skulle jeg udfylde en masse papir, simpelthen spild af tid. Jeg har aldrig sendt med GLS, hvor gør man det?
|
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Tjek GLS hjemmeside, de har butikker rigtigt mange steder. |
||
![]() |
||
lasse.j5 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
|
Jeg byder 650 kr.
Bor i Aarhus så vi kan godt finde ud af noget med afhentning eller evt. mødes i Aarhus. Redigeret af lasse.j5 - 27-Februar-2013 kl. 11:08 |
||
![]() |
||
|
Noteret.
|
||
![]() |
||
|
Jamen GLS kan jeg også sende med så, der ligger en pakkeshop midt i Randers :-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |