|
Logitech Harmony - alternativer? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Op til 4 dages tid på batteri. Shit mand, min Beo4 får nye batterier en gang om året (måske endnu længer tid?) Klaus
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fedt tip! Den skal jeg helt sikkert kigge nærmere på.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske denne side kan give lidt inspiration https://www.universalremotereviews.com/logitech-harmony-alternatives/ Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
KOS.
Bruger Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvad skal jeg med den info når jeg ikke ejer noget fra B&O?
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har kun fjernbetjening fra B&O (nå ja og en IR modtager som denne). Men sammen med min Lintronic boks, så bruger jeg den til alt mit udstyr.. Klaus
|
||
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og din Nokia 3210 kunne holde over en uge, og en iphone knap nok en dag for power-usere.. Ca en lige så hjælpeløs sammenligning.. (du er forhåbentlig med på, at man ikke skal skifte batteri efter 4 dage med den..) |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps, 100%. Tænker bare at så skal der stå en lader/Dock med permanent strøm til og man skal huske at sætte fjernbetjening i Dock hver dag. Klaus
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min Logitech har jeg vel haft i ca. 4 år og jeg har skiftet batteri en gang indtil nu.
|
||
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men din fjernbetjening kan jo ikke styre bluetooth og WiFi enheder.. Så pærer og bananer at sammenligne de to fjernbetjeninger.. Men jeg vil så godt "komme jer lidt i møde", og anerkende at man kunne anvende en Hub til at sende WiFi og bluetooth signal m.m., og dermed bare have en rfid fjernbetjening, som ville kunne holde strøm i minimum et år med alm batterier.. Redigeret af NikolajDS - 18-December-2022 kl. 20:42 |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var derfor jeg aldrig kom i gang med lintronic.
For den kunne ikke være smart. Udviklingen var gået i stå for mange år siden.
|
||
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et long shot på en løsning for dem, der bruger Home Assistant. Jeg har bygget en fjernbetjening til to Apple TV, et Samsung TV, Yousee box og en Onkyo Surround receiver. Betjeningen er via smartphones/tablet/PC så intet taktilt feed back. Jeg var bare træt af at have fire fjernbetjeninger liggende på sofabordet
|
||
Hamsjael
Bruger Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@torbenan Måske jeg misforstår hvad du mener. Men en tablet eller telefon kan vel netop have taktilt feedback, hvormod jeg endnu ikke har hørt om en fjernbetjening der har det.
Redigeret af Hamsjael - 20-December-2022 kl. 09:33 |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |