|
Logitech Harmony Companion og Apple TV 4? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2020 kl. 11:03 |
|
Hej Rec.
Jeg har købt mig sådan en her: https://www.elgiganten.dk/product/smart-home/stemmestyrring-og-medieafspillere/LTHARMCOMP/logitech-harmony-companion-fjernkontrol Jeg har desværre nogle udfordringer Jeg har sat en aktivitet til at skulle tænde og slukke følgende: Sony AF8 Denon X3600H Apple TV 4 Det fungerer fint alt tænder når jeg trykker, når jeg slukker er det som om at Apple TV'et prøver, dioden går i sort, og så 2-3 sek efter tænder det igen, og det er altså ikke slukket. Det jo ikke bare at slukke apple tv'et, på original remote skal man holde homeknappen inde og så sætte den i sleep mode. Den funktion kan jeg ikke få på min Logitech? Hvad gør jer der har Logitech Harmony og Apple TV? En anden ting er at den medfølgende IR modtager ikke registerer funktioner til apple TV'et, hvilket betyder jeg ikke har kunne gemme det væk, hvordan løser jeg dette? Vil gerne kunne gemme det hele væk og så bare klistre IR modtagerene lige under tv'et
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor lader du ikke bare din AppleTV box være tændt og så lader den slukke selv? Det er den måde jeg har det til at køre herhjemme med Beo4/Lintronic. Klaus
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som Klaus skriver, lad den slukke selv.
Når jeg slukker på min Harmony, sender den 'Home' kommando til ATV og så slukker den selv efter den tid man har programmeret i ATV.
|
||
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan jeg også godt! og tænker det må blive løsningen hvis der ikke er andre.
Hvad med signalet? Det kan vel ikke passe at jeg ikke kan gemme min ATV væk i møblet?
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg forstår ikke helt det du skriver der. Din fjernbetjening taler til HUB'en ved hjælp af RF. Hub kan så udsende ir signaler direkte, eller via "ir mini blaster". Hvis det hele skal gemmes væk, skal hub ind i skabet og mini blaster være "udenfor" så den kan sende ir signaler til tv. Klaus
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har en Harmony Elite, og har valgt denne device som Apple tv 4K. Det virker og slukker Apple tv. Desuden virker Bluetooth.
“Harmony Pro BT Apple TV 4“. Jeg kan ikke huske hvordan jeg fandt den, men det var noget jeg så på Harmony Forum. Edit. Her er det: Redigeret af Brixen - 19-Oktober-2020 kl. 14:14 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har ingen problemer. Min arv slukker, når jeg slukker eller skifter kilde.
Men måske du skal slå fra at dit ATV stures via hdmi.
|
||
friedel
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja altså lige nu har jeg sat den til både at sende til HUB og mini blaster - men jeg prøvede at tage ATV ind i skabet og lade de andre stå fremme, så reagerede ATV slet ikke, det virker til at min remote går direkte ned til ATV?
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at sætte din ATV til at blive styret via netværket. Jeg mener at man skal sætte den op til noget Beta.
Jeg gjorde det for noget tid siden. |
||
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Interessant. Jeg betjener mit Apple TV med den medfølgende fjernbetjening og når jeg prøver at få den til at slukke (som de vist kalder "sleep"), så slukker den og starter ellers igen efter 2-3 sekunder. Jeg har selv givet op og lader den slukke selv. Jeg var dog ikke klar over, at det var en "feature". I mine øjne er det en fejl. Nu er det mit eneste Apple-produkt, men jeg er noget måløs over hvor elendigt det er i betragtning af hvor meget ros Apple generelt får for deres brugerinterface...
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@friedel: Jeg kører selv med Harmony Companion. Du kan tilføje Apple TV som en Bluetooth enhed, så slipper du får IR styringen. Derudover kan du lave en macro der kan lave en sekvens til at udføre slukkekombinationen fra Apple TV original fjernbetjeningen. Men jeg lader også bare mig stå til den slukker selv.
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min Harmony slukker Apple tv 4K.
Opsætning under Device Producent: Harmony Pro Model: BT Apple TV 4 og på Apple TV i indstillinger til fjernbetjening skal Harmony Keyboard tilføjes under Bluetooth. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |