recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony Companion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony Companion

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 09:30
Hvordan står hub og evt ir extender i forhold til boksen
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Hvordan står hub og evt ir extender i forhold til boksen

Jeg tror også vi må have nogle flere detaljer om dit setup.

Har du sat de små ir transmittere i hubben?

Hvis Humax'en og receiveren ikke kan se din fjernbetjening direkte så går jeg udfra du har din hub stående (med de små transmitter kabler tilsluttet) så Humax'en og receiveren kan se dem. Og så skal Humax'en og receiveren sættes til at blive kontrolleret af hub'en og ikke fjernbetjeningen.

Har selv haft Harmony remotes i mange år og de har altid virket med alle boxe, så medmindre du har en decideret HW fejl så må problemet ligge i dit setup.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 11:57
Jeg styrer alt mit grej med Logitech.  Alt som kan gemmes i skab styres af de små ir sender og hub

Har en synlig fremme som også klarer tv 

Virker super.   Og har overlevet meget grej udskiftning.  

Eneste som har drillet lidt er min Sony soundbar så ikke var glad for hurtige kommandoer.  
Men det er heldigvis nemt at ændre i setup
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 12:09
Og så har de ikke fået Ikea Trådfri med endnu Cry
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 12:30
https://imgur.com/j2DRYZU

Har taget et par billeder af mit setup. Hvis jeg har gjort noget galt så hjælp mig lige :)
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 13:12
Min Aktion til Yousee er flg: (Ud fra hvad jeg kan huske).
- Tænd TV
- Tænd Receiver
- Tænd Yousee
- Receiver styrer lyden
- Sæt input på tv til HDMI1
- Sæt HDMIOUT på Receiver til HDMI1 (Jeg har både TV og Projektor tilsluttet)
- Sæt Input på receiver til CBT (Her er min Yousee boks tilsluttet).
- Åben "Min side" på Yousee boxen.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 13:48
Er det alle funktioner på alle devices der ikke virker, eller er det kun skru op/ned og kanalskift der ikke virker?
Mvh Jesper
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 13:54
Har sat watch Tv op sådan her:

https://imgur.com/5wqldTM



Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Er det alle funktioner på alle devices der ikke virker, eller er det kun skru op/ned og kanalskift der ikke virker?

Hvis jeg feks bruger aktiviteten CD så kan jeg skifte sang på marantz og skrue op og ned på pioneer. 
Så noget siger mig at yousee boxen laver en eller anden konflikt jeg ikke lige kan hitte ud af.



Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 14:34
Hvis du vælger Humax device på app'en (ikke en aktivitet), er der så nogle funktioner der virker, eller er der intet der virker?

Det jeg prøver at finde ud af, er om den Humax device du har tilføjet til Harmony, om det for det første er den korrekte og om den fungerer. Så længe den ikke fungerer, så vil din aktivitet heller ikke fungere.
Mvh Jesper
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 15:00
Har nu flyttet min Humax box og wupti nu virker den! 
Eddermame mærkeligt!

Nu mangler jeg så bare at få recieveren til at give feddback på skru op og ned....

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2019 kl. 15:02
Tænder de Yousee box, når du vælger aktiviteten?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu