|
Logitech Harmony Companion |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7090 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan står hub og evt ir extender i forhold til boksen
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror også vi må have nogle flere detaljer om dit setup. Har du sat de små ir transmittere i hubben? Hvis Humax'en og receiveren ikke kan se din fjernbetjening direkte så går jeg udfra du har din hub stående (med de små transmitter kabler tilsluttet) så Humax'en og receiveren kan se dem. Og så skal Humax'en og receiveren sættes til at blive kontrolleret af hub'en og ikke fjernbetjeningen. Har selv haft Harmony remotes i mange år og de har altid virket med alle boxe, så medmindre du har en decideret HW fejl så må problemet ligge i dit setup.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7090 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg styrer alt mit grej med Logitech. Alt som kan gemmes i skab styres af de små ir sender og hub
Har en synlig fremme som også klarer tv Virker super. Og har overlevet meget grej udskiftning. Eneste som har drillet lidt er min Sony soundbar så ikke var glad for hurtige kommandoer. Men det er heldigvis nemt at ændre i setup
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og så har de ikke fået Ikea Trådfri med endnu
|
|
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://imgur.com/j2DRYZU
Har taget et par billeder af mit setup. Hvis jeg har gjort noget galt så hjælp mig lige :)
|
|
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
Min Aktion til Yousee er flg: (Ud fra hvad jeg kan huske).
- Tænd TV - Tænd Receiver - Tænd Yousee - Receiver styrer lyden - Sæt input på tv til HDMI1 - Sæt HDMIOUT på Receiver til HDMI1 (Jeg har både TV og Projektor tilsluttet) - Sæt Input på receiver til CBT (Her er min Yousee boks tilsluttet).
- Åben "Min side" på Yousee boxen. |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det alle funktioner på alle devices der ikke virker, eller er det kun skru op/ned og kanalskift der ikke virker?
|
|
Mvh Jesper
|
|
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
JayKay
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg feks bruger aktiviteten CD så kan jeg skifte sang på marantz og skrue op og ned på pioneer. Så noget siger mig at yousee boxen laver en eller anden konflikt jeg ikke lige kan hitte ud af. |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vælger Humax device på app'en (ikke en aktivitet), er der så nogle funktioner der virker, eller er der intet der virker?
Det jeg prøver at finde ud af, er om den Humax device du har tilføjet til Harmony, om det for det første er den korrekte og om den fungerer. Så længe den ikke fungerer, så vil din aktivitet heller ikke fungere. |
|
Mvh Jesper
|
|
JayKay
Funktioner
Tak(0)
|
Har nu flyttet min Humax box og wupti nu virker den!
Eddermame mærkeligt! Nu mangler jeg så bare at få recieveren til at give feddback på skru op og ned....
|
|
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
Tænder de Yousee box, når du vælger aktiviteten?
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |