|
Logitech Harmony Companion |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeps Det hele tænder fint
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at bruge App på din mobil og så skrue op/ned via knapperne på siden af mobilen, dem du bruger til lyd på mobilen?
|
||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men du mangler vel netop at sætte de små blaster kabler i der sender IR fra hub'en? Ikke helt til at se på billederne.
|
||
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen held med det.
|
||
JayKay
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der fulgte en blaster med som jeg har sat til. Den sidder lige ved siden af reciever. Kan godt se at den er svær at se
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men efter som du kan få receiver til at tænde/slukke, skifte input osv. Så må den jo motage signalet.
Er det kun at skrue op og ned der ikke virker? Check at du har valgt den rigtige model.
|
||
JayKay
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er også den konklusion jeg er kommet frem til.
Den kan god skrue op og ned med kun nogen gange. Det er sgu det der er lidt mærkeligt. Har prøvet at fixe signalet med den originale fjernbetjening. Jeg giver sgu snart op og går tilbage til min 1100! Den virkede i det mindste helt fint! |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at flytte, så ir blaster står direkte foran receiver?
|
||
JayKay
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det har jeg ikke prøvet, og det er der heller ikke plads til som det ser ud nu.
Har ikke rigtig mulighed for at flytte reciever.
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Glem alt om aktiviteter indtil du har fået alle dine devices til at virke.
IR lyset fra hub'en eller fra ir blaster skal kunne nå frem til ir-modtageren på dine devices. Der sidder en del IR dioder i hub'en, som gør at den lyser hele vejen rundt, men ir-lyset kan jo ikke smutte rundt om hjørner, så der hvor du har placeret hub'en, der vil lyset sikkert ikke kunne nå ned til din receiver, med mindre der er en væk som kan reflektere lyset. Du har så placeret ir-blasteren nede ved receiveren, men du skal sørge for at ir-blasteren lyser i retning af receiverens ir-modtager. Du kan bruge tricket med din telefons kamera, hvis du er i tvivl om hvilken retning ir-lyset lyser.
|
||
Mvh Jesper
|
||
JayKay
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nu prøvet at slette alt på hubben og er startet helt forfra.
Har tilført LG Humax Pioneer Uden at lave aktivitet har jeg prøvet at kombinere de tre devices sammen, men hver for sis (hvis det giver mening) Lg og pioneer sammen; ingen problemer det hele styres fint (dog hver for sig) Ligeså snart Humax kommer på virker pioneer ikke (ret godt) Eller rettere, ingen knapper virker. Det lader til at humax er den der laver rod i det. Enten er jeg en skovl til det her(hvilket jeg nu ikke mener jeg er) Eller også må jeg have en der er bedre til at hjælpe. Nu gider jeg ikke rode mere med det i denne omgang, venter til mit nye tv kommer ind af af døren så jeg kan skrotte boxen fra humax. |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1404 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har kombinere de tre devices sammen?????
Nej det giver ikke rigtigt mening. Du skal tilføje lg og så Humax og så Pioneer, ikke noget med at kombinere. Når du har gjort det, så har du de tre devices liggende under devices. Så kan du f.eks. teste Humax devicen ved at åbne den device (på app'en), og teste de forskellige knapper /funktioner. Når du har alle tre device oppe og køre, så kan du gå trinnet videre og begynde at lave aktiviteter.
|
||
Mvh Jesper
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |