|
Logitech Harmony Companion |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok jeg skal prøve at forklare.
Rigtigt nok har jeg tilføjet lg humax og pioneer. tænder dem en af gangen : ingen problemer. Når jeg eksempelvis har tændt lg, tænder jeg pioneer og derefter humax. Lige der går det galt. Er det forståeligt? Ellers må jeg prøve at forklare igen.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kommer lige i tanke om, at jeg også havde en del problemer
Der er et problem med Yousee 4000 boxen CEC eller hvad det nu hedder (kendt problem). Du kan enten slå CEC fra på alle dine enheder eller også købe en Lindy CEC Less adapter. https://www.av-connection.dk/?PNo=LDY41232 |
|
JayKay
Guld medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har slået cec fra på alle devices.
Nu giver jeg det et forsøg når jeg får den nuye skærm, så bliver humax boxen nemlig skrottet. I hvertfald i første omgang :) Tak for alle jeres fine inputs :) |
|
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er simpelthen ufatteligt, at det ikke er sket endnu!!!
|
|
cmax
Super bruger Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
ved godt det er en ældre tråd, men har lige købt denne
HARMONY COMPANIONOg har sat den til min Yousee box og det virker fint, men jeg kan ikke finde ud af at få text tv frem så jeg kan sætte undertekster på dr og TV2. Nogen der har et forslag.?
|
|
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal selv ind og tilføje text-tv knappen..
Det letteste er nok, hvis du anvender din gamle fjernbetjening, og så kopier signalet via hubben, og derefter tildeler det en af de knapper som er ledige, eller som har en funktion som du ved, at du ikke kommer til at bruge.. Personligt har jeg tekst-tv i nederste højre hjørne på den knap som er der.. Så ind i manusl/hjælp, og så find ud af hvordan du omkoder knapperne (du kan være heldig at du ikke behøves at skulle anvende din rigtige fjernbetjening, fordi signalet allerede findes, du bare skal tilføje.. Men ellers må man bruge hubben til at opfange signalet fra den gamle fjernbetjening.. |
|
cmax
Super bruger Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for hjælpen - nu virker det
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |