|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() Sendt: 31-Januar-2009 kl. 18:35 |
Hej Kan man have "delay" mellem komponenter når de aktiveres i en aktivitet. Har brug for at mit samsung LCD tv som tændes som det første ud af 3 komponenter, får lov at stå i ca. 10 sekunder. Dernæst tændes min reciever og til sidst min HTPC. Derved bliver HDMI korrekt aktiveret på min htpc og alt er godt. Men når man starter aktiviteten, så sendes startkommandoerne lige efter hinanden og tv´et er først klar et par sekunder efter HTPC ´en er startet. Som den sidste.... Kan i hjælpe... |
|
![]() |
|
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Ja, du kan indsætte delays i dine aktiviteter. Sad netop lige og prøvede at finde det i softwaren men ved en hurtig gennemgang lykkedes det mig ikke (syntes ikke altid deres software er lige brugervenligt). Men jeg ved det er der, da jeg selv har det programmeret ind i en af mine aktiviteter.
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Lad dig inspirere af dette indlæg http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51398
|
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Cool, det prøver jeg. Signalblokering.... det giver næsten sig selv jo :) Håber det er det der skal til. Nu har konen imidlertidigt sat sig ved tv´et, så det må blive imorgen. |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Har også set man kan indsætte delay i aktivitet, men kan heller ikke lige finde det nu. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
svp03: Pointen i løsningen er en "spøgelseskomponent" med lang signalblokering ! Delay vil ikke virke i power-on sekvens - det er derfor du ikke kan finde det. Redigeret af vipmlo - 31-Januar-2009 kl. 20:59 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan vel bare blokere MCE remoten i x millisekunder på device level.....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Det blev til en spøgelses komponent, en lækker samsung VCR :) Jeg lagde den ind lige efter Tv´et i aktiviteten og satte en signalblokering på denne komponent. Nu spiller det :) Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
![]() |
Dejligt at høre at det lykkedes med spøgelses-komponenten.
"Man må sno sig" sagde ålen ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |