|
Logitech Harmony Link via iPhone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2012 kl. 03:09 |
Er der nogen der har været så heldige at have prøvet denne: Logitech Harmony Link, som gør det muligt at styre sine apparater fra sin ipad/iphone etc. via wifi?
Den kan købes i us for 99$ |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen der ved hvornår vi kan købe den i DK? Jeg synes det ser fantastisk ud
Der er jo ikke noget der kan konkurrere med logitech, når det drejer sig om multi remote
|
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Det skulle da lige være Redeye. Harmony Link tager kun 8 devices hvor Redeye tager det du ber den om
![]() |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg fik købt den tilbage i januar men havde problemer med at få iphone/ipad og harmony link til at snakke sammen pga. at hamony link ikke kan køre med en shared key, men efter jeg fik en anden router sat op, så spiller den til UG. Har både app på iPads og iPhones. Kan kun anbefale den og så er den samtidigt billig. Desværre kan den kun på marked i US og i syd amerika og man skal have en US iTunes konto for at kunne hente apps til den.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |