|
Logitech Harmony og Philips 55PFL funker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Batmule ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2010 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 23:33 |
Hej,
Jeg har et Philips 55PFL8008 TV og netop købt en Logitech Harmony Smart Control (den med en hub og en lille fjernbetjening uden skærm).... og jeg har problemer med opsætningen når jeg bare skal se TV. Pt. bruger jeg en Logitech Harmony 900, som virker upåklageligt. Jeg benytter primært funktionerne TV (via WAOW), Apple TV og en Blueray afspiller. Jeg har fået indstillet alle "devices" og kan få sat "activities" op, så BR og ATV virker og alt skifter som det skal. Men når jeg skal se TV, så indstiller den inputtet på TV'et til "Satellit" istedet for TV. Det er esktremt frustrerende!! ![]() ![]() ![]() Som sagt virker funktionen på min Logitech Harmony 900, så TV'et burde virke og er opdateret med nyeste software. Med den originale Philips fjernbetjening, er det som om at den quick knap der skal gå direkte til "SE TV", fungerer i starten, men når først man een gang har slået forbi "Satellit", går den der tilbage til som default, og vil installere satellitkanaler. Jeg har forsøgt at sætte inputet på TV'et under "actvity" til alle andre, men den kan ikke ramme "SE TV" uvist af hvilken årsag. Jeg er sikker på at jeg har tastet det korrekte modelnummer på TV'et ind (er kontrolleret flere gange). Hjælp anyone? ![]() /B
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan eventuelt programmere dit TV device i "Harmony appen" fra knappen du bruger på din anden Harmony og til din Smart Hub.
Når det er gjort, kan du starte forfra med at programmere aktiviteten |
|
![]() |
|
Batmule ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2010 Status: Offline Point: 18 |
Problemet er at den originale fjernbetjening gør det sammme. Når først man har valgt Satellit som input, vil knappen TV gå til Satellit istedet for til TV.
|
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Det eneste der hjælper er:: køb et andet tv. Jeg har samme problem med mit 40" til soveværelset. Men prøv at ringe til Logitech.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |