recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony og Philips 55PFL funker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony og Philips 55PFL funker ikke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Batmule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2010
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Batmule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony og Philips 55PFL funker ikke
    Sendt: 06-Januar-2015 kl. 23:33
Hej,

Jeg har et Philips 55PFL8008 TV og netop købt en Logitech Harmony Smart Control (den med en hub og en lille fjernbetjening uden skærm).... og jeg har problemer med opsætningen når jeg bare skal se TV.

Pt. bruger jeg en Logitech Harmony 900, som virker upåklageligt.

Jeg benytter primært funktionerne TV (via WAOW), Apple TV og en Blueray afspiller.

Jeg har fået indstillet alle "devices" og kan få sat "activities" op, så BR og ATV virker og alt skifter som det skal. Men når jeg skal se TV, så indstiller den inputtet på TV'et til "Satellit" istedet for TV. Det er esktremt frustrerende!!AngryAngryAngry

Som sagt virker funktionen på min Logitech Harmony 900, så TV'et burde virke og er opdateret med nyeste software.

Med den originale Philips fjernbetjening, er det som om at den quick knap der skal gå direkte til "SE TV", fungerer i starten, men når først man een gang har slået forbi "Satellit", går den der tilbage til som default, og vil installere satellitkanaler.

Jeg har forsøgt at sætte inputet på TV'et under "actvity" til alle andre, men den kan ikke ramme "SE TV" uvist af hvilken årsag.

Jeg er sikker på at jeg har tastet det korrekte modelnummer på TV'et ind (er kontrolleret flere gange).

Hjælp anyone?Smile

/B
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 23:40
Du kan eventuelt programmere dit TV device i "Harmony appen" fra knappen du bruger på din anden Harmony og til din Smart Hub.
Når det er gjort, kan du starte forfra med at programmere aktiviteten
Til top
Batmule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2010
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Batmule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 00:24
Problemet er at den originale fjernbetjening gør det sammme. Når først man har valgt Satellit som input, vil knappen TV gå til Satellit istedet for til TV.
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 10:37
Det eneste der hjælper er:: køb et andet tv. Jeg har samme problem med mit 40" til soveværelset. Men prøv at ringe til Logitech.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu