|
Logitech harmony og stofa |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2013 kl. 21:17 |
Jeg syntes virkeligt ikke at harmony virker ret godt med min motorola VIP1920 boks, er der nogen der har en løsning til dette ? jeg ved at det samme var tilfældet med yousee boksen på et tidspunkt og her fik jeg et tip og at bruge et andet model nummer og det virker 100 gange bedre.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken harmony model?
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Det er en harmony one jeg har. Den virker men man skal godt nok rette den direkte mod motorola boksen ellers sker der intet og den reagere langsomt, den originale zaptor fjernbetjening virker meget bedre.
|
|
![]() |
|
Nogen der har en løsning på det her ?
![]() |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Har du læst denne tråd? http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94699
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
super fedt, tak skal du have, jeg prøver om det virker bedre.
|
|
![]() |
|
Tusind tak, den virker perfekt, nu kan jeg sidde og pege op i loftet eller ind i sofaen og den virker stadig, før skulle man holde den under sofabordet og pege direkte på boksen, så det er super fedt nu, tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |