recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech harmony og stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech harmony og stofa

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech harmony og stofa
    Sendt: 11-Februar-2013 kl. 21:17
Jeg syntes virkeligt ikke at harmony virker ret godt med min motorola VIP1920 boks, er der nogen der har en løsning til dette ? jeg ved at det samme var tilfældet med yousee boksen på et tidspunkt og her fik jeg et tip og at bruge et andet model nummer og det virker 100 gange bedre. 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 10:02
Hvilken harmony model?
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 22:11
Det er en harmony one jeg har. Den virker men man skal godt nok rette den direkte mod motorola boksen ellers sker der intet og den reagere langsomt, den originale zaptor fjernbetjening virker meget bedre. 
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 22:54
Nogen der har en løsning på det her ? Smile
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 23:44
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Har du læst denne tråd? http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94699

super fedt, tak skal du have, jeg prøver om det virker bedre. 
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 01:03
Tusind tak, den virker perfekt, nu kan jeg sidde og pege op i loftet eller ind i sofaen og den virker stadig, før skulle man holde den under sofabordet og pege direkte på boksen, så det er super fedt nu, tak for hjælpen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu