recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony og Thule
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony og Thule

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fisp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2007
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony og Thule
    Sendt: 27-December-2009 kl. 12:35

Har I flere omgange forgæves prøvet at få min Logitech Harmony One remote til at virke på mit Thule Hi-Fi anlæg.

Logitech support har prøvet at fintune remoten, men er nu nået frem til, at jeg må have fat i de oprindelige Hex-koder for at få det til at virke. Fabrikationen af Thule er desværre indstillet, så jeg kan ikke få hjælp derfra.

Så jeg kunne tænke mig at vide, om nogen  har erfaringer med Thule og Harmony, og om det er muligt at få fat i Thules Hex-koder. 

Kan jeg selv generere koderne eller er der andre måder at få et genstridigt Hi-Fi anlæg til at virke med Harmony? (Skal måske lige tilføje, at jeg er villig til at prøve andre universalfjernbetjeninger, hvis jeg er sikker på, at de kan sættes op til Thule.)

Mvh.

Philips 32PF5321/Denon DHT-FS3/Samsung SMT-H3126 PVR/Philips DVDR7260H/Thule CD 150/Thule IA 75/Thule TU 150/Harmony One
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu