recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony One 0-9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony One 0-9

Besvar Besvar

Redigeret af atdjei - 01-Oktober-2008 kl. 12:14
Forfatter
Besked
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony One 0-9
    Sendt: 01-Oktober-2008 kl. 08:59

Hejsa.

Jeg har lige købt mig en Harmony One, og er fuldt ud tilfreds med den, for den er virkelig lækker.

Men jeg har et problem med min favoritter kanaler, når jeg sætter kanalerne op med ikoner og alt det, så kan fjernsynet ikke finde ud af når den skal gå til kanaler over 9, så vids jeg trykker på kanael der ligger på 10 så lander den på kanal 1, og hvis det er 12, så lander den på kanal 2 osv osv. er der nogen der ved hvordan man undgår dette problem inde i opsætningen, for det må jo være muligt at komme uden om det.

Som det er nu, har jeg favorit kanaler fra 1-15. men jeg kan ikk trykke på kanal 10-15 uden at lande på kanal 1-5.

Håber nogen har en evt løsning :)

Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2008 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af kerovan kerovan skrev:

Hejsa.

Jeg har lige købt mig en Harmony One, og er fuldt ud tilfreds med den, for den er virkelig lækker.

Men jeg har et problem med min favoritter kanaler, når jeg sætter kanalerne op med ikoner og alt det, så kan fjernsynet ikke finde ud af når den skal gå til kanaler over 9, så vids jeg trykker på kanael der ligger på 10 så lander den på kanal 1, og hvis det er 12, så lander den på kanal 2 osv osv. er der nogen der ved hvordan man undgår dette problem inde i opsætningen, for det må jo være muligt at komme uden om det.

Som det er nu, har jeg favorit kanaler fra 1-15. men jeg kan ikk trykke på kanal 10-15 uden at lande på kanal 1-5.

Håber nogen har en evt løsning :)

Hej

Du skal gå ind i Konfiguration af komponenter og vælge HD boksen, så skal du vælge Indstillinger for komponent, og derefter Juster intervallerne (hastighedsindstillinger).

mine er sat til,

Opvarmningstid:1000 ms

Kommandointerval:100 ms

Signalblokering:100 ms

Det virker perfekt på alle 24 foretrukne.

Hilsen Jimmi

Til top
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 170
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2008 kl. 09:15

Hvad for et tv har du ?.

For på mit sony kan man nemlig ikke trykke hurtigt på f.eks  tast 1 +2 og så lande på kanal 12. og mit tv har ikke den tast (./..).

ikke så genialt sammensat.

Så spørgsmåler er om det er fordi man skal skrive en bestemt formular inde i harmony softwaren, for at den kan finde ud af at skifte til kanaler over 9 ??

Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2008 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af kerovan kerovan skrev:

Hvad for et tv har du ?.

For på mit sony kan man nemlig ikke trykke hurtigt på f.eks  tast 1 +2 og så lande på kanal 12. og mit tv har ikke den tast (./..).

ikke så genialt sammensat.

Så spørgsmåler er om det er fordi man skal skrive en bestemt formular inde i harmony softwaren, for at den kan finde ud af at skifte til kanaler over 9 ??

Hej igen

Jeg har et Samsung.

Men prøv at konfigurer tv'et igen, og se om det ikke er her du skal rette noget.

Redigeret af atdjei - 03-Oktober-2008 kl. 22:55
Til top
tupsy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2004
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 21:39

Hmm, jeg har lige købt en Harmony 1000.

Jeg har samme problem med mit Samsung tv.

Den har ./.. knappen.
Hvordan skal det sættes op?

M.V.H.
Tupsy.
Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 09:42

Hej  

Jeg havde i sin tid nøjagtigt samme problem med min Samsung skærm og jeg opgav simpelthen efter at have prøvet selv og set på diverse forums.

Jeg ringede til Logitech og snakkede med to forskellige og da jeg så opdaterede den virkede det 100 %. Så jeg kan kun anbefale dig at give dem et kald

Held og lykke med det.

Til top
tupsy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2004
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af AlexSmedegaard AlexSmedegaard skrev:

Hej  

Jeg havde i sin tid nøjagtigt samme problem med min Samsung skærm og jeg opgav simpelthen efter at have prøvet selv og set på diverse forums.

Jeg ringede til Logitech og snakkede med to forskellige og da jeg så opdaterede den virkede det 100 %. Så jeg kan kun anbefale dig at give dem et kald

Held og lykke med det.

Tak.

Jeg har faktisk opdateret den til sidste nye firmware.
Jeg har nu også "løst" det.
Jeg har kringlet det på følgende måde:

Jeghar sat mit samsung TV til altid at skulle have 2 tal ved kanalskift. Altså til "--"

I fjernbetjæningen kan man så sætte den op til at sende et "0" ved tryk på kanal 2 feks.

Det virker. TV'et husker nemlig at det er sat til 2 tal. Også efter det har været slukket.

Så her funker det nu.

M.V.H.
Tupsy.
Til top
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 13:12