recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony One og Tilgin Mood 400 (tekst tv)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony One og Tilgin Mood 400 (tekst tv)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eskeman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony One og Tilgin Mood 400 (tekst tv)
    Sendt: 21-Februar-2010 kl. 12:20
Endnu et spørgsmål omkring min Logitech Harmony One fjernbetjening. Denne gang vil jeg gerne kunne se tekst-tv via min Tilgin Mood 400 tv-boks, som jeg bruger til min ProFiber forbindelse (tv via fibernet).

Fjernbetjeningen har ikke denne funktion kodet ind i Logitechs database over hvad en Tilgin Mood 400 boks kan, men den originale fjernbetjening kan det sagtens. Overførsel via infrarød til Logitech'en virker ikke, men det kan jeg søge mig frem til, at der er generelle issues med på Logitech Harmony One.

Tilgin boksen bruges, så vidt jeg ved, kun af ProFiber kunder.

Nu er gode råd dyre. Nogen ideer?
Til top
Tine M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 22:57
Jeg har Tekst-tv knappen som en ekstra knap i displayet, men jeg har ikke selv sat det op, så jeg kan ikke fortælle dig, hvordan du skal gøre, desværre.

Det har så ikke altid virket lige godt, men det har været Tilgin boksens skyld, ikke Harmony One's.

Til gengæld har jeg et andet kæmpe problem, som nu har været hos Logitechs support i et halvt års tid, og stadig ikke er løst. Confused Måske du, (eller andre, der kigger med) har oplevet det samme?

Når jeg starter aktiviteten "Se tv", tænder den fint det hele, men der kan gå op til 5 minutter (!), før jeg kan skifte tv-kanal, det er edermame trælst, når man 1 minut i 19, tror man skal se Nyhederne, og så ikke kan skifte kanal før hovednyheden er vist, samt oversigten over de øvrige nyheder. Dead

Logitech er kommet frem til, at det må skyldes mit Samsung TV (LE37-R86B), som skulle sende så meget infrarødt signal ud ved start, at det blokerer for øvrigt signal. Bare mystisk, at problemet er kommet snigende, det virkede fint i starten.

Nå, undskyld, at jeg stjal tråden, men det var lige oplagt...

/Tine
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu