recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony One remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony One remote

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kknudsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony One remote
    Sendt: 03-Juni-2008 kl. 11:33

Hej alle

Jeg overvejer kraftigt at købe denne remote, men hvordan er knapperne, f.eks. tekst tv knappen, er den placeret som en fast knap, eller befinder den sig oppe i displayet?

Er den ellers nem at opsætte og lige til at gå til? og kan den virkelig erstatte de andre 5 remotes?

Med venlig hilsen

Karsten

Til top
nybym Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2007
Point: 720
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2008 kl. 11:37
den kan erstatte op til 11.. jeg er super tilfreds med min.. tekst tv kan man lave en aktivitet som er...
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2

Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 13:02

Jeg var grædefærdig da jeg havde fået min sat op ... den fungerer helt suverænt!

Tekst TV bliver placeret som en aktivitet på touch-displayet, da fjernbetjeningen ellers ikke kan finde ud af om taltasterne skal bruges til tvkanaler eller til tekst tv sider.

Dens makroer holder selv øje med hvilke ting der er tændt og hvilke der er slukket og de sørger for at de enheder man ikke skal bruge bliver slukket når man f.eks. skifter mellem DVD-afspilning og alm. TV.

Det tog mig ca. 30 minutter at installere software, få hentet opdateringer fra nettet og få hele fjernbetjeningen sat op til tv, settop boks, hddvd-afspiller og receiver.

Fjernbetjeningen føles som godt håndværk. Den har en god tyngde, ligger godt i hånden og der er ikke en hel masse knirkeri, som man typisk kan høre fra standardfjernbetjeninger. Knapperne kræver lidt vægt før de aktiveres, men til gengæld tror jeg heller ikke på at de kan slides op.

En lille lækker detalje på touch-displayet er at man selv kan indstille følsomheden. Så hvis man indstiller den meget lidt følsomt, kan man ovenikøbet tørre smuds, støv og fedtede fingre af, uden at få aktiveret displayet.

Det er uden tvivl den bedste universal remote jeg har prøvet indtil videre. Og hvis den skulle gå i stykker, blive stjålet eller ryge ud fra 3. sal i et raserianfald, så bliver der købt en ny magen til

(5 ud af 5 stjerner fra mig)

Redigeret af Krjstoff - 04-Juni-2008 kl. 13:04
Til top
ElGurappo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2006
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 14:08
Kan kun tilslutte mig Krjstoff indlæg. Det er en top dollar remote. også 5 stjerner herfra. :o)
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 14:33

Enig i de 5 stjerner (hvis ikke man må gi' 6).

Lige en rettelse:

Man kan sagtens programmere en af de faste knapper til text-tv. Jeg bruger eks. info knappen, da den ikke har nogen funktion på mit tv.

Køb....

Redigeret af Trisse - 04-Juni-2008 kl. 14:34
Til top
Martin2009 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-April-2008
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 14:42
De af Jer der har et panasonic TV, har I haft fat i Logitech support for at få den til at tænde fjernsynet rigtig? Eller har det fået lavet det på deres nye model?
Til top
Kknudsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Juni-2008
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 15:28

Hold da op for en feedback :-D

Jeg vil skynde mig at få den bestilt, har lige set den til 981 kr på edbpriser, og må siges at være billigt...

Jeg var nemlig lidt skeptisk, da jeg har en sunwave liggende et eller andet sted, og hold da op for en gang l..t det er....

Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 20:03
Super fed remote. Når man lige har vænnet sig til den, kan man slet ikke undvære den igen.

MEN kan ikke få skidtet til at fungere med min Cambridge Audio DAB radio. Selvom den lær' de infrarøde kommanoer fra Cambridge remoten, har det stadig ikke lykkes mig at få den til hverken at slukke eller tænde for enheden. Underligt nok fungere de andre funktioner

Men ellers top notch remote
Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 21:41
super fed og til den pris finder du helt sikker ikke noget bedre...men har stadig ikke fået den til at dæmpe lyset med LK-180 kontakter. også selv om jeg har kontaktet logitech support.

jeg giver kun 4x til harmony one...for philips pronto er så meget bedre

Redigeret af Perls - 04-Juni-2008 kl. 21:44
Til top
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2004
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:54

Tillader mig lige at tilføje et par spørgsmål:

Når man nu har et mediecenter som vågner automatisk og optager på forskellige tidspunkter. Er det noget remoten kan tage højde for? Jeg tænker på når man vil tænde sit system vhja. en "makro" som tænder flere enheder på en gang. Risikerer man at stå med en computer i standby og resten af enhederne bliver tændt?

Kan man få en mus der passer til logitechs RF enhed således at man undgår at have ir-reciveren til musen stående fremme?

Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2008 kl. 15:09
Kort svar "Ja" for den ved ikke om dit medie center er tændt eller slukket.
Til top
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2005
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2008 kl. 15:24

Noget jeg savner på fjernbetjeningen til mit Panasonic PX70 er muligheden for at springe mellem de 2 sidste sete programmer... Er det noget som Harmony One kan programmeres til, når original fjernbetjeningen ikke har funktionen?

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu