Jeg var grædefærdig da jeg havde fået min sat op ... den fungerer helt suverænt!
Tekst TV bliver placeret som en aktivitet på touch-displayet, da fjernbetjeningen ellers ikke kan finde ud af om taltasterne skal bruges til tvkanaler eller til tekst tv sider.
Dens makroer holder selv øje med hvilke ting der er tændt og hvilke der er slukket og de sørger for at de enheder man ikke skal bruge bliver slukket når man f.eks. skifter mellem DVD-afspilning og alm. TV.
Det tog mig ca. 30 minutter at installere software, få hentet opdateringer fra nettet og få hele fjernbetjeningen sat op til tv, settop boks, hddvd-afspiller og receiver.
Fjernbetjeningen føles som godt håndværk. Den har en god tyngde, ligger godt i hånden og der er ikke en hel masse knirkeri, som man typisk kan høre fra standardfjernbetjeninger. Knapperne kræver lidt vægt før de aktiveres, men til gengæld tror jeg heller ikke på at de kan slides op.
En lille lækker detalje på touch-displayet er at man selv kan indstille følsomheden. Så hvis man indstiller den meget lidt følsomt, kan man ovenikøbet tørre smuds, støv og fedtede fingre af, uden at få aktiveret displayet.
Det er uden tvivl den bedste universal remote jeg har prøvet indtil videre. Og hvis den skulle gå i stykker, blive stjålet eller ryge ud fra 3. sal i et raserianfald, så bliver der købt en ny magen til 

(5 ud af 5 stjerner fra mig)
Redigeret af Krjstoff - 04-Juni-2008 kl. 13:04