recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony One remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony One remote

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2008 kl. 16:27
Det savner jeg også. og nej det kan du nok ikke. Det kræver at dit Pana kan gøre det før du kan få Hamony'n til det. Du skal tænke på at din remote bare sender en kode som dit tv omformer til en komando.
Til top
damiendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-September-2005
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 08:13
Öv, havde sgu håbet på at den kunne klare problemet  Og det er ikke noget man kan klare i en makro? Jeg tänker, at det er en funktion, der egentlig er ret simpel, så man skulle tro, at remoten havde funktionaliteten "i sig"...
Til top
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2004
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 08:42

Nogen der kan svare på mit andet spørgsmål i min forrige post vedr. Logitechs RF enhed?

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2008 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af mikkelp mikkelp skrev:

Nogen der kan svare på mit andet spørgsmål i min forrige post vedr. Logitechs RF enhed?

Du vil have svar på om man kan få en mus til logitech RF enhed?, den logitech One bruger IR, så den har ikke nogen RF enhed, hvad for en RF enhed er det du vil bruge, hvad for en mus er det du vil bruge??

Til top
Soccermom Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-April-2008
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 01:01
Oprindeligt skrevet af mikkelp mikkelp skrev:

Tillader mig lige at tilføje et par spørgsmål:

Når man nu har et mediecenter som vågner automatisk og optager på forskellige tidspunkter. Er det noget remoten kan tage højde for? Jeg tænker på når man vil tænde sit system vhja. en "makro" som tænder flere enheder på en gang. Risikerer man at stå med en computer i standby og resten af enhederne bliver tændt?

Kan man få en mus der passer til logitechs RF enhed således at man undgår at have ir-reciveren til musen stående fremme?

Lige et tilføjelse til dine spørgsmål.
1) Hvis dit mediecenter har diskrete power-on og power-off funktioner, så vil du ikke have noget problem. Der vil Harmony One bare prøve at tænde endnu en gang for dit mediecenter.
2) Logitech har ikke lavet et RF modul til Harmony One endnu - så vidt jeg ved.

3) Jeg elsker min Harmony One ! .... og jeg er vildt imponeret over designet af softwaren. Det er stabilt, brugervenligt og gemmer dine settings på netter. Ja, det er ikke så fleksibelt som nogle af de rigtigt dyre modeller, men i forhold til mainstream nørderne, så dækker den virkelig behovene fantastisk.

MVH
Troels
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu