|
Logitech Harmony One: skifte til 24 timers ur? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2014 kl. 19:17 |
Hej,
Jeg ville lige stille uret en time frem på min gamle Logitech Harmony One fjernbetjening og først skulle jeg så indstille året, her kunne jeg kun vælge mellem 2011, 2012 og 2013 så jeg tænkte at jeg måske lige skulle koble den til computeren og se om ikke den kunne opdateres. Det lykkedes også og nu kan jeg få år 2014 men nu er klokken i et 12 timers am/pm format og ikke 24 timers ur. Menusproget er dansk. Er der et eller andet smart trick jeg kan gøre så jeg enten får 24 timers ur, eller kan tilbageføre opdateringen for jeg vil hellere have forkert dato end forkert klokkeslæt. på forhånd tak < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |