|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
dannybach100 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2010 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 14-Juni-2010 kl. 19:22 |
|
Hey,
Jeg har netop erhvervet mig ovenstående. Hvilke komponenter skal jeg have tilkøbt hvis jeg kan kunne gemme forstærker osv. væk inde i et skab?
På forhånd tak.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Hvis man har en PS3, kan man også for 4-500,- købe en kombineret IR extender og IR-Bluetooth-converter, så man både kan gemme sine apparater væk og styre PS3'en fra Harmony-fjernbetjeningen.
|
||
![]() |
||
dannybach100 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2010 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
slettet... Redigeret af Pallec - 15-Juni-2010 kl. 15:10 |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
http://www.re-bl.com/ Den er i øvrigt dansk. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |