|
logitech harmony ultimate app Iphone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bobberman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2015 kl. 09:51 |
Hej... Er det kun mig der har problemer med harmony appén på Iphone?
Når jeg vil betjene min harmony ultimate skal jeg indtaste password? Hvad er det for et password jeg har ikke sat noget password på min app. Hvis jeg bruger det password jeg har på my harmony på nettet siger den det er forkert. Samme problem på Iphone og Ipad. Og jo det har virket på begge to. Mener problemet kom sammen med sidste opdatering. |
|
Bobber
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det virker fint efter Update her, kører med app 4.2
Hub og almindelig Remote er 4.4.36 |
|
![]() |
|
bobberman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Hvad hvis du logger ud, kan du så komme ind igen
|
|
Bobber
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Ingen brug for kode her !
|
|
![]() |
|
Ok... Det er der problemet starter ved mig der kommer en box op hvor man skal indtaste mail adresse og password
|
|
Bobber
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
Hub og Remote kan opgraderes til 4.4, hvor der er en del ekstra funktioner.
Jeg måtte dog opgradere hver enhed for sig selv, den der auto Update i harmony programmet fandt ikke 4.4 versionen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |