|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 11:18 |
Er der nogen der har erfaringer med Logitech Harmony1000? Den virker umiddelbart som en lækker og avanceret sag.
|
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Prøv at søge lidt herinde. Der er mange der har en ved jeg.
Findes en del tråde omkring den. |
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Fungerer rigtig godt ,her hos mig
|
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
Nullergren ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Her haft en lige siden den kom frem, og har været meget tilfreds med den - selv konen har kunne finde ud af at bruge den. Den er blevet brugt sammen med RF wireless extender - ikke længe noget med at side og pege med fjernbetjeningen Jeg har eller har haft en del forskellige "dimser" som den har fungeret fint med, bl.a. 5 forskellige integrede forstærkere 2 hjemmebiografer, 2 mediacentre, 3 fjensyn, et par videomaskiner og harddiskrecordere + en del anden ragelse. Konen har jeg dog aldrig fået til at virke med den Men jeg har skåret ned på de mange dimser og co2 forbruget ved at samle næsten alt i et mediacenter (som jeg også prøver at afvikle) og en home server hvor jeg har tilsluttet en squeezebox duet. Så jeg har ikke brugt den eller extenderen det sidste halve år, så....... Frank |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Jeg kunne ikke forene mig med den
![]() ![]() ![]() |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() |
Ja, Harmony 1000 er noget tidskrævende at konfigurere, men den skal nu have en chance.
![]() Redigeret af Vijnana - 26-Oktober-2008 kl. 11:07 |
|
![]() |
|
Nullergren ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jamen jeg har da en billigt til salg Frank |
|
![]() |
|
blaller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2004 Sted: Hedensted Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Nullergren!
Billig til salg = ??? så'n cirka' og hvor er vi hennne af i landet? |
|
![]() |
|
![]() |
Tja Hvad med en 1500 kr. med extender? Jeg hygger mig i Odense. |
|
![]() |
|
blaller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2004 Sted: Hedensted Status: Offline Point: 189 |
![]() |
fair pris
![]() kan " 1000'n " mere eller andet end one ?? |
|
![]() |
|
![]() |
Der kan jeg ikke hjælpe dig, jeg har aldrig kigget på "harmony one". |
|
![]() |
|
![]() |
Æ'Ø' har lige været lidt fraværende nogle dage ![]() Hvordan ser det ud med garanti? ridser, tilbehør m.m. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |