|
Logitech Harmony |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 581 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fair nok :) Hvis du alligevel giver dig i kast med det igen på et tidspunkt, så tror jeg at forslaget med IR extendere eller belastede vil være det bedste.
|
||||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Et spørgsmål til andre ejere (håber det er okay, at jeg hi-jacker tråden men synes det er relevant ift. mulighederne med Harmony).
Er der nogle af jer som kører med en form for strømstyring? Jeg ville gerne, at jeg starter en aktivitet og tilføjer styring af en stikkontakt under start/stop af denne aktivitet.
|
||||
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg mener du kan bruge Belkin switche, men hvad er det du søger? |
||||
BaaaaaH
|
||||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg tager et kig på Belkin. Kan ikke helt forklare hvad jeg søger bedre end ovenstående: Styring af stikkontakt ved opstart/stop af en aktivitet. Har en affugter jeg gerne vil have til ikke at have strøm når jeg har startet en aktivitet.
|
||||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Genialt. Fungerer perfekt og kostede intet - tak for tip!
|
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |