|
Logitech Media Server 7.1.1 til Synology |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2012 kl. 22:12 |
Hej
Så har Synology lavet en ny serverpakke til Squeezebox-ejerne: http://www.synology.com/support/download.php?lang=enu - er der nogen som har prøvet den nye pakke og har kommentarer til det? (Har læst at der har været en del issues med nogle af de tidligere udgaver på Logitech's forum) Redigeret af tipsen - 25-Januar-2012 kl. 22:13 |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har opdateret og kører med den på en ds212+ Syntes ikke jeg har oplevet problemer med den.
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Jeg har også opdateret og det kører uden problemer (som jeg har lagt mærke til).
/ask |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
Så lang tid du "kun"bruger den til musik er der ingen problemer. Problemerne opstår når man forsøger at bruge DNLA-delen af den og streame billeder og video.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
runekc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
Har ingen problemer haft, kører perfekt, ved ikke med DNLA delen, kun lige testet det hurtigt og der virkede det fint.
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Fungerer også på Qnap. Men DLNA-delen kan jeg ikke få til at virke.
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
Nej DNLA virker ikke sammen med andet end Logitechs egen afspiller (Revue) - som de så har opgivet!
Jeg har fået det til at virke med XMBC, men det er også det eneste jeg har kunnet få til at virke. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Dejligt at høre at Squeezebox-delen stadig fungerer fint - håber hellere ikke den er blevet tungere og mere krævende, da det jo netop er dejligt at den kan afvikles fra en lille NAS.
Hvad er rationalet for den udvikling der har været med video - det virker jo helt sort at udvikle til Revo'en og derefter skrotte den!? |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Med duetten ude og ingen nye produkter på CES lugter det så ikke af, at Logitech er ved at lukke og slukke for SB....?
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
LMS 7.7.X kræver mindre da man er gået over til SQLLite. Så den burde være mere NAS venlig.
Tja man manglede jo nok en server til Revo'en da man troede den blev en succes, så var det jo nærliggende at tage SBS og lave den om til LMS. De der har en Revo siger den kører fint sammen med den. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Det har længe set sådan ud men heldigvis så har en programmør hintet på slimdevices.com at der er noget nyt på vej.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |